eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 5 april 2012 21:49

Kvällen var bäst

Jag är trött

Min katt är hur gosig som helst

Huvudvärken spränger snart mitt huvud

Sängen ser väldigt inbjudande ut

Jag somnar

Inte nu

Men snart

Förts måste jag bara göra några saker

Som att kolla på 30° i februari

Och borsta tänderna

Imorgon ska jag duscha

Och köpa keps

En underbar keps

Som är lila och blå

Sen ska jag till mormor

Där ska jag äta

Och till morfar förstås

Men först måste jag sova

Sova, sova, sova

Länge

Och inte vakna

Nej

Jag ska sova tills jag inte är trött

Och tills jag inte har någon huvudvärk

För jag hatar huvudvärk


Det är fjortisarnas fel

Dom skrek så att jag fick ont i huvudet

Det var inte nödvändigt

Kinesen var bäst

På x-facotr alltså

Han var fett cool

Kunde knappt svenska

Men hade en riktigt bra röst

Nu ska jag sluta skriva

För jag känner hur irriterande detta blir
Puss

Och

Godnatt!

 

Älskar er

och dig

och många fler. 

Av Elise Ahlgren Olsson - 5 april 2012 14:14

Woppa, om typ mindre en en timme blir det malmö. Tänkte att jag kunde slänga upp två bilder sådär i all hast. 

   

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards