eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 8 april 2012 10:43

Känner att jag måste göra något för att komma igång lite bättre med bloggen igen, så nu blir det en Veckans Blogg tävling. 


Två vinnare kommer dras, en lottas ut och en beroende på hur bloggen ser ut med designe och header. 

Så, om man är intresserad av att vara med så kommenterar man detta inlägget. Då har man automatiskt en röst i lottningen. Vill man sedan ha flera stycken kan man följa min blogg via bloglovin' eller blogkeen. Då får man fem extra röster. För att få ytterligare röster kan man göra ett inlägg på sin blogg där det står att man är med i tävlingen, man måste dock länka min blogg också. Det får man tre röster på. 


Vad man vinner. Tja, man vinner att jag kommenterar vinnarbloggen minst en gång per dag, att jag följer bloggen via bloglovin'/blogkeen och länkning på min blogg.


Vinnarna dras på måndag/tisdag/onsdag beroende på hur många som är intresserade. Puss,   

Av Elise Ahlgren Olsson - 8 april 2012 00:00

Lyssnar på underbara Håkan och försöker somna trotts smärtan i benen. Det var ju riktigt korkat att sticka ut o springa klockan halv tio en påskafton. Inte nog med att jag skulle springa på kolsvarta ställen där det kändes som om jag skulle bli våldtagen, resten av familjen var kvar hos grannarna när jag kom hem... Jag fick sitta där inne hos dom helt svettig. 


Aja, ska gå o lägga mig nu. Blir att åka till mamma ganska tidigt imorgon. Har verkligen ingen lust att vara i sandby, där är verkligen dött...


Godnattkyss

 

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards