eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 7 april 2012 21:21

Bara för att jag känner mig så tjock av all mat o godis så ska jag ut o springa. Ni kan ju roa er med en bild o en video så länge.

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 7 april 2012 15:34

Har gjort en liten konstig videoblogg, kommer upp sen när jag hinner fixa till den lite. Gör det senare, ska ju till mina grannar... Ha det!

Av Elise Ahlgren Olsson - 7 april 2012 13:02

Har läst på lite olika bloggar om deras påskägg. Vissa får presenter och tycker att det är urdumt med påskägg med godis i, medan vissa älskar sina godisägg. 

Själv får jag alltid en massa olika påskägg. Främst får jag sånna med godis i. Vissa färdigköpta men oftast sånna man fyller själv. Jag älskar det. Verkligen. Ända sen jag var liten har mina föräldrar gömt påskäggen runt om i huset. Ibland får man leta lappar (man för en lapp i handen där det står en gåta på, sen ska man leta upp det stället och så finns det ytterligare en lapp där, och så fortsätter det så tills man har hittat ägget) Personligen tycker jag att det är roligast. Ibland säger dom bara fisk, fågel eller mittimellan. Det är också helt okej. Nu på senare tid har jag börjat få påskägget i handen, efterom att mina småsyskon börjar bli äldre. Detta är som en del av min påsktradition. 

Att få presenter är också en påsktradition i min familj. Det behöver inte vara något stort och dyrt, men det är alltid något.

Detta året har jag (än så länge, har inte fått hos min mamma än) fått en klocka, en keps, ett egenfyllt påskägg och ett färdigfyllt. 


För mig är påskägg fyllda med godis inte bara för mindre barn som fortfarande tror på påskharen, utan för alla.

Av Elise Ahlgren Olsson - 7 april 2012 11:37

Fick ett såntdär jättegulligt påskägg av påskharen. Känner att jag måste ha varit väldigt snäll sen förra påsken, eftersom att jag har hört att bara snälla barn får påskägg. Hihi, min lillasyster var väldigt sur tidigare idag för hon trodde att hon inte skulle få något påskägg, då hon varit riktigt sur dom senaste dagarna...    

Min finfina keps som jag älskar såädr väldigt mycket.  

Och tillsist min klocka. 


Kommer nog komma fler bilder under dagen, eftersom att jag äntligen har hittat en fungerande kamera och slipper fota med webbkameran. Tills vi ses igen får ni ha en bra påsk. Puss,   

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards