eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 6 april 2012 17:24

Idag är det sen sån dag

som man bara inte ork

ar med. Först väcktes

jag och fixade mig, fö

r att åka till Burlövs C

enter och köpa keps (

Inte bara keps) Det bl

ev ganska stressigt ef

tersom att jag och so

fie skulle till mormor

och morfar klockan t

jugo i två. Hos m o m

var mina kusiner (ma

mmas sida), min mo

ster och hennes kille. 

Vid fem blev vi skjut

sade hem till pappa i

gen. Nu har jag fixat 

mig lite igen, för str

ax bär det av till mi

na kusiner (pappas s

ida) Där ska vi äta p

åskmat och ha kul (

not) Känner att jag 

kommer att vara så

där väldigt rolig...

Men ja, man får vä

l göra det bästa av s

ituationen. Förresten

, i påskpresent fick j

ag en jättefin keps

(Kolla länk) Fast min

är lila. Fick en kloc

ka också, en rosa. 


Alla som har mobil

med pengar kan ju

messa mig, skulle v

ara bäst. Annars är 

jag i princip död. H

ela kvällen kommer

jag vara sådär rikti

gt tråkig...

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards