eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 2 augusti 2012 12:45

Något i den stilen i alla fall. Jag är så enormt osocial, fast det visste ni nog redan. 


Vad gjorde jag i måndags? Hmm, åkte till pappa. Träffade clara som jag sen hade myskväll med. Det slutade med att vi var konstiga, på vårt eget lilla vis. Sov hos henne, sen försvann hela tisdagen tills jag drogs tillbaka till verkligheten av pappa (jag var ute och gick också, intressant va?). Onsdagen spenderades mesdadels framför Vampire Diaries, och sen träffade jag albana. Vi stack till träningen där jag insåg att jag har fått väldigt dålig kondition, och jag dog. På riktigt. Fast ändå inte. Det jag har gjort idag är:

1. kollat på Vampire Diaries

2. Kollat på Vampire Diaries och

3. Kollat på Vampire Diaries (oj, vilken överraskning!) Var lite sådär gullig mot min bror också, gjorde frukost till honom. Han blev glad, tror jag. Nu ska jag ta tag i mitt liv och gå ut och gå en runda, sen ska jag inte göra något. Usch, mitt liv suger. Det är händelselöst, ospännande och trist. Usch, så deprimerande. 

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards