eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 20 augusti 2012 22:09

Finns det något skönare än att komma hem och känna att man har tagit ut sig ordentligt mycket på ett löppass? (ohja, det finns miljontals bättre saker, men det lät bra att säga så) I alla fall så vart jag ute o sprang precis (för ett litet tag sen) När jag kom hem var jag i princip död. Är nöjd i alla fall. Ska börja med träningen på riktigt nu. Det är något med känslan när man springer. Att bara koppla bort allt annat och känna hur benen arbetar under en. Innan jag går ut är jag ofta seg och inte alls pigg på att springa, men när jag väl börjat vill jag inte sluta.

Dock måste man dricka mycket när man tränar och det är såhär varmt. Jag är inte bra på att dricka. Inte alls faktiskt. 


Imorgon ska vi ta skolfoto. Tog ett tag för mig att komma på vad jag ska ha på mig. Hatar skolfoto. Imorgon kommer det också upp en cover (på Crash- Sum 41 för er som undrar. OCH JAG KOMMER SYNAS, som många av er vill) Så ja, jag kommer alltså blogga imorgon. Ska ta tag i detta nu. Precis som jag tog tag i mitt rum, och i träningen och i läxorna. Nu ska jag bara orka hålla allt uppe. Hålla alla bollar i spel så att säga. Men det ska gå. Im gonna make it work (usch va jag är töntig just nu. Tråkigt inlägg, genomsurt. Men ja, stå ut, det kommer bättre dagar.)


Monsterkram

Av Elise Ahlgren Olsson - 20 augusti 2012 07:15

Ni som trodde att jag var död kommer bli besvikna. Jag har bara... Börjat skolan (dvs börjat tänka.) Sen har jag tränat en massa, storstädat mitt rum, tappat bort mina nycklar (som jag för övrigt inte har hittat) och gjort en massa andra små finurliga saker. 


Så, nu (när jag har som minst tid) sätter jag mig och skriver detta bara för att ni ska veta att jag inte har avlidit. Jag ska faktiskt till skolan snart (därav lite småstressad, därför blir detta ett hafsigt inlägg) Om tre minuter måste jag cykla till bussen. 


Hoppashoppashoppas att ni får en toppenbra dag (med eller utan skolan. Fusk för dom som har sommarlov)

Kindkyss

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards