eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under mars 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 18 mars 2012 11:35

För när vännerna försvinner, eller kärleken tar slut
Ser man allt med lite andra ögon
Man övar sig, och långsamt blir man bättre på att se
Skillnad mellan sanningar och lögner


Av Elise Ahlgren Olsson - 18 mars 2012 11:23

Är fortfarande hos Clara. Har precis satt på mig kläder och känner mig allmänt trött.

Idag ska jag bara städa och ha det allmänt tråkigt. Springa lite också, antagligen.

Men hoppsan, ännu ett sånt där tråkigt inlägg som ni egentligen inte vill läsa. 

Hihi, puss,   

Av Elise Ahlgren Olsson - 17 mars 2012 17:54

Sitter och nördar hos clara. Ska sova hos henne inatt igen, bara för att vi ska ha kul ikväll. (Hihi, lite mycket misstolk..)


Nämen, vi ska nog ut ikväll och träffa folk. Eller ja, clara ska träffa sin lilla "älskling". Hihi, skämt å sido. 


Bara för att clara är så söt, så får ni en liten bild. 

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 16 mars 2012 22:43

Sitter i Claras rum och kollar på film, halvt hoppandes på att Han ska logga in. Hihi...


Höll i ett disco på bostället idag. I början var det helt dött, men vi fick igång det. Till slut blev det riktigt kul, faktiskt. 


En liten gullig kille har precis erkänt sina känslor för lilla Clara, och hon gör allt för att dra ut på det. Hihi, blir inte klok på dessa killar. De svärmar om henne, verkligen. OCH DU SOM SKULLE SKITA I KILLAR? ;D

Av Elise Ahlgren Olsson - 15 mars 2012 20:31

Hihi, är sådär väldigt glad som jag varit hela veckan. Har varit det konstant, ingen kan få mig på dåligt humör nu. 


Har precis varit ute och sprungit. Älskar känslar. Springer ni inte redan tycker jag att ni ska testa. Testa en gång, inte vilja testa igen. Fortsätta, älska känslan. Jag lovar, efter ett par gånger är man beroende.


På tal om beroende. Jag är "beroende" av honom. Hans närhet, hans lukt. Ihh, jag tror jag dör på mig själv...


Känslor. Bra känslor=värme. Värme=kärlek. Kärlek=Du+Jag. Du+Jag=Vi. Vi=En underbar sak. Underbara saker är underbara.Visst är det bra med pirr i magen? Visst är det bra med en rodnad? Visst är det bra med gulliga blickar och en massa skratt? Jag tycker det, verkligen. Oavsett om det är av en pojkvän, flickvän, kompis, familjemedlem eller någon helt okänd. Ett leende sitter aldrig fel. Ler man mot någon, får man oftast ett leende tillbaka. För många kanske det är det enda leende de får under den dagen. Och komplimanger, visst har ni börjat ge varandra mer komplimanger? Jag älskar verkligen att ge bort sådana. Ofta bemöts man då med ett leende. Ett leende som får mig att le. Ett leende som bygger upp vänskap. Så tveka aldrig att ge bort ett leende eller en komplimang, du förlorar inte på det. 

Av Elise Ahlgren Olsson - 14 mars 2012 20:34

Afan. Ska nog ta och duscha och sen hoppa i sängs. Pfft, det tror ni också på va? Nejmen, jag ska försöka sova tidigt idag, så kanske jag inte är lika trött imorgon. ^^'


Skolan idag har varit minst utsagt... Annorlunda. Ja, faktiskt (Pfft, jag vet...) Men liksom, det har varit annrolunda. Jag har varit annorlunda (Eller inte...) Hihi, det var kul i alla fall. 


Jag har inget liv, faktiskt. Sitter och lyssnar på olika skratt på youtube. Än så länge är Nialls och Harrys skratt mina favoriter. Haha, man blir glad av att lyssna på andras skratt.


Nu ska jag inte tråka ut er mer, för nu väntar duschen. Puss,    

Av Elise Ahlgren Olsson - 14 mars 2012 06:01

Jag är typ... Världens lyckligaste chey. Det bara är så. 


Klockan är 6 och jag måste egentligen sätta på mig kläder och fixa mig, men trött som jag är ligger jag kvar i sängen och kollar runt lite. Idag är det onsdag och chilldag i skolan. Börjar tio över åtta och slutar tjugo i två. Efter skolan blir det kör. 


Igår var jag ute och sprang en lång runda. Det kändes riktigt bra, och jag känner att alla de gånger som jag sprungit nu har gett resultat. Men jag ska inte ge upp gör det, nejdå, det är nu det blir som roligast när jag kan utmama migsjälv till maxgränsen.


Nu måste jag verkligen gågågå, snuteputtar... Hörs senare  


Jag gillar honom, lika mycket som Harry och Louis gillar varandra. 

Av Elise Ahlgren Olsson - 11 mars 2012 12:44

Lyssnar just nu på, vad min syster kallar det, dampmusik. Eller så kan man kalla det "musik-man-blir-glad-av". Jag blir det i alla fall. Listorna som spelas är bland annat Slipknot och Adept. Två riktigt bra band, om jag får säga det själv. Låtarna som jag spelar mest just nu är denna, denna och denna. Tycker starkt att ni ska ta er lite tid och lyssna på dem...


För en timme sedan ungefär hoppade/dansade jag omkring i mitt rum medan jag klippte i lite kläder, packade och lyssnade på döhög musik. Eftersom att mina favoritjeans har gått sönder, så klippte jag i dem och fick fram ett par döläckra (pfft, bara för att det var mina älsklingsjeans) shorts och benvärmare. Sedan har jag sytt ihop ett hål i min favoritväska, så nu kan jag använda den också. Hihi, jag är så sprudlnade glad och kan inte sluta le. Troligen beroende på att jag är såhäääääääääär kär. Hmm, ja, jag antar att jag håller på att spricka av alla känslor...


Jag vet att jag är dålig på att blogga, det har jag sagt många gånger nu, men ni får helt enkelt stå ut. Om ni inte vill så behöver ni ju inte ens läsa bloggen... Hihi, känner mig som en jude under andra världskriget, jag bara ursäktar och ursäktar mig hela tiden utan att ha något att ursäkta mig för.


Idag så ska jag till mamma, men innan dess så ska vi ha lite smågäster. Jag kommer nog vara på mitt rum och städa, antagligen, och lyssna på ännu mer bra musik. 


Åh, nu byttes det låt här, tycker att den också är väldigt bra, riktigt värd att lyssna på-Denna


Nu ska jag dansa ner och slänga lite kläder i tvätt. Hej hopp, påskliljeknopp. 

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards