eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under mars 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 24 mars 2012 10:48

Ser ut att bli en ganska händelselös lördag idag då. 

Min lördag;

  • Städa
  • Städa
  • Städa
  • Springa
  • Rita
  • Rita
  • Rita
  • Försöka vara social med andra sociala människor
  • Rita
  • Rita

Uhm, väldigt rogivande lördag. Inte sant?


Nejmen, lägger upp bilder på det jag ritat sen, oavsett hur resultatet blir.... Puss,   

Av Elise Ahlgren Olsson - 23 mars 2012 20:24

Usch, va tråkigt man kan ha en fredagkväll som denna. Har verkligen inget att hitta på, så nu sitter jag och lyssnar på musik och hoppas på att något roligt ska hända. Duvet, ett mirrrrrrrrrakel.... >.O

Nejmen, jag får väl ta saken i egna händer och hitta på något. Rita kanske, eller plinka lite på min gitarr. Får se...

Inget roligt finns det på tv heller. 


Två bra låtar: Denna och denna!


Hoppas att ni har en roligare fredagkväll än jag, puss!  


(Satt och ritade lite innan, inte alls nöjd, men slänger upp den ändå, för att få lite färg på det hela)

   

Av Elise Ahlgren Olsson - 22 mars 2012 21:25

Trött är jag också, men nej, inget sovande här förens jag är klar med min "Baby you light up my world like nobody else"-bild. Har hållt på i typ 45 minuter, och äntligen ser bokstäverna någorlunda normala ut...


Hihi, orkar inte att det är skola imorgon också... Fast egentligen är de bra... Eller ja....


Känner att det kommer bli ett konstigt inlägg om jag fortsätter skriva, så detta får duga. Puss,   

Av Elise Ahlgren Olsson - 21 mars 2012 19:31

     

Av Elise Ahlgren Olsson - 19 mars 2012 16:15

Utvecklingssamtal snart. Jag orkar verkligen inte det, man måste ju bara sitta och lyssna hela tiden...


Ska ta spruta i veckan. Sån Gardacil... Alla som känner mig vet att jag är livrädd för sprutor, och nu måste jag ta den själv. Min syster säger att denna gör ännu ondare än andra sprutor... Waaah, känner att jag är lite död denna veckan.

Av Elise Ahlgren Olsson - 18 mars 2012 17:37

En tanke slog mig för ett tag sen: Det var längesen jag videobloggade. Då kom jag att tänkta på att jag kunde spal in en video där jag sjunger istället. Så gitarren åkte fram och nu har jag spelat in en bit av Moments. 

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards