eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 24 mars 2012 21:37

Igga mitt face och checka eldnaglarna:

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 24 mars 2012 19:51

Blev inget städande idag. Inte heller något ritande. Och jag sprang inte heller. (Men jag var faktist ute och gick, hade för ont i mitt knä för att springa) Istället blev det att måla naglarna, läsa bok, klä upp mig (för verkligen ingenting) och göra ingenting. Jag kände verkligen för att fixa mig såådär väldigt mycket, så ja, fram blev det med sminket och på med lite finare kläder. Kände för att göra flammor på mina naglar, så det roade jag mig med i lite mer än en timme. Blev ganska nöjd, men det kunde såklart blivit bättre. (Duuh, jag kan knappt måla höger hand med vanligt nagellack. Tänk dig själv att ta på tre extra nagellack och dra ut dom med tandpetare, inte det lättaste om jag ska vara ärlig)


Fick precis för mig att jag skulle byta profilbild på facebook också, och då kan jag ju lika gärna lägga upp två bilder här med. 

   

Av Elise Ahlgren Olsson - 24 mars 2012 10:48

Ser ut att bli en ganska händelselös lördag idag då. 

Min lördag;

  • Städa
  • Städa
  • Städa
  • Springa
  • Rita
  • Rita
  • Rita
  • Försöka vara social med andra sociala människor
  • Rita
  • Rita

Uhm, väldigt rogivande lördag. Inte sant?


Nejmen, lägger upp bilder på det jag ritat sen, oavsett hur resultatet blir.... Puss,   

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards