eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 28 november 2013

Av Elise Ahlgren Olsson - 28 november 2013 21:08

Idag är det torsdag. Idag har varit en bra dag. Jag har varit på prao, gått upp typ 7 kg av lunchen, genrepat och nu vill jag bara sova. Det borde inte vara lagligt att alltid vara såhär himla trött. Jag vill bara gömma mig under täcket och komma fram någon gång nästa vecka. Imorgon är det sista dagen på Axis, trist. Men ska äta sushi till lunch (åh, som jag har längtat, ni anar inte). Det är något att se jättemycket fram emot. Jag ska sova så himla mycket imorgonkväll, tänkte kanske träna lite innan. Känner att jag behöver det. Åh. På lördag blir det mysimys med systrami, vi ska äta ute och sen ska vi kolla på bio. Syrran bjussar (det var tänkt som en födelsedagspresent till detta året, när jag fyllde 15. Jag fyller 16 om en månad och två dagar...). Men hon är fin min syster. Finast skulle jag nog vilja säga. Nu orkar jag inte alls skriva mer, jag vill bara sova. 

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards