eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 9 november 2013

Av Elise Ahlgren Olsson - 9 november 2013 13:39







Så, nu kommer det en massa

londonbilder här. Lite såhär

trist och grått såg det ut när

vi skulle flyga iväg. Men det

gjorde inget för jag var såhimla taggad och då var allt fab!


























När vi kom närmre London blev

det fint väder och jag blev

om möjligt ännu mer taggad!
























 







Det var fint väder i London, och

jag och Clara sprang direkt till

Oxford Street

(eller snarare till Primark)

där vi spenderade ungefär fyra

timmar innan vi masade oss vidare

till Hard Rock Café

där vi åt middag

(det är för jävla gott där alltså)






   




     
















Början av Oxford Street.

















Dessa skor använde jag varje dag.

Jag fick ont i fötterna,

och ändå hade jag de bästa skorna jag

äger. Åh, undrar hur mycket

vi gick egentligen.



























Tunnelbana åkte vi relativt lite

faktiskt. Vi var duktiga och gick

mycket men kände ändå att jag var

tvungen att fota.






















Vissa stationer har fina namn och

jag tycker sånt är väldigt fint

så därför fotade jag.

Baker Street fotades bara

eftersom att det påminner

mig om One Tree Hill.






















Mer Baker Street.


























Paddington.

























Vi hade balkong!!

Det var extremt fab och när man

skulle ut på den var man

tvungen att öppna sånt 

skjutfönster nivet.

Sånt man trycker uppåt.

Det var för himla fint.


  

















Denhär affären är ju galet fin.








  










Varje dag var vi och fikade

på det bästa stället i hela

London.

Pret a Manger.

Här kan man äta

en massa saker.

Soppor, toast, baugetter,

sandwiches, kakor, frukt,

you name it!

















Första gången drack jag

Vaniljlatte.

Sen insåg jag att jag

var riktigt sugen på

vanligt kaffe

(kaffet på hotellet var inte gott)

så därefter blev det bara kaffe.

Mackan är typ club sandwich,

med kyckling, bacon,

sallad, tomat och mayo.





















Denna lilla brownie

är bland det godaste

jag har smakat.

Muuums. 
























Åh!  






































 












Kaffe och sån sandwich

var en precis lagom lunch.

Efter det var man taggad

för att shoppa igen. 





































 












Tyckte att det var lite

charmigt med en blå telefonkiosk

istället för den typiska röda.












 




Efter några dagar av shopping

var det time för att åka hem

vilket var väldigt tråkgigt.

Vi besökte även Madame Tuassaudes

(stavning)

men alla bilder är på

C's telefon, men dom kanske

kommer någon dag. 













För någon dag sedan såg jag

ut såhär.

Alla kläder är från London

(hehe).







 












Köpte denna väldigt

fab muggen på Primark.













 










Köpte även tjusiga naglar

på Primark.

Dom var väldans billiga

så köpte nygra stycken

med olika mönster.  























Har fått en thing för att 

fota när jag går hem från skolan.
Ofta blir det sånnahär

bilder. 

Tycker att det ser mysigt ut.
























Ännu en efter-skolanbild.  



























Och en till.












 










Fick en superfin sjal av

systrami från när

hon var i Stockholm.

Den har mustascher och

är även den väldigt fab.












 







Min hall är väldigt bra

att fota i.







 









Har blivit dålig på att

äta frukost.

Två dagar denna veckan har

jag druckit kaffe och

ätit pepparkakor till frulle.

Det är gott och får mig

att längta efter julen.











 










Ville vara lite nyttig så

igår (?) såg mitt mellis ut

såhär.

Avokado, paprika och tomat.

Och kaffe såklart.

Dricker på tok för mycket kaffe.












   






Sista bilden för just nu.

Ni anar inte hur långt tid detta tog.

Allting bara fuckade upp sig

hela tiden så har hållt

på med detta i typ två dagar nu.

Äntigen är det uppe och

nu ska jag börja

blogga på riktigt igen. 

Idag ska vi ha 

gäster. Därför har jag

städat och så. 

Vi hörs senare babes. 

Puss

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards