eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 25 november 2013

Av Elise Ahlgren Olsson - 25 november 2013 07:15




För några dagar sedan kollade jag på Känn ingen sorg som är den bästa filmen jag någonsin sett.    












Sen snöade jag in på fina Håkancitat (och sen hittade jag en fin gif som inte funkade. Bajs)
















Denna vart också fin.












 

 


 

Jag var jättejätteful en dag

(alltså på riktigt,

vad gör jag?!)














Blev julsugen.

Nu är det bara sisådär jättelite

dagar kvar till julafton.

Är sjukt taggad (på att bli

fattig av alla julklappar jag

kommer köpa.)


      



   








I fredags hade jag det trevligt med kompisar. I lördags skämdes jag riktigt jättemycket över vad jag gjort i fredags (det behöver vi inte gå in på just nu. Åhgud). I lördags sov jag typ också hela dagen, mådde väldans dåligt. Igår hade vi släktkalas, jag städade mitt rum innan dess (det är superfint nu). Efter dom hade dragit hem bara chillade jag (började kolla om TVD.... Igen....). Nu så måste jag sticka till bussen nästan, ska praoa denna och nästa vecka. Denna veckan ska jag vara med C på Axis, vi kommer ha det bästibäst. Nästa vecka taggar jag att bli tjock (jag ska vara på maaaax).

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards