eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 17 november 2013

Av Elise Ahlgren Olsson - 17 november 2013 14:11

Åh, helgen har varit riktigt toppenbra. I fredags vid fyra åkte jag till Allhelgonakyrkan för att ha körövning. Vid åtta slutade det och jag fick skjuts av J hem. Träffade C, A, O och T (som förövrigt var lackilack). Efter ett litet tag drog vi till Victoriastadion eftersom att det var Nattafotboll och några kompisar spelade. Vi träffade en massa andra där, men kvällen slutade lite tråkigt haha. Igår vaknade jag vid elva och duschade sen drog jag till Allhelgonakyrkan igen. Vi övade ännu mer, båda sång och gestaltning. VId åtta kom alla och så hade vi världens awesomeigaste mässa. Mitt solo gick ganska okej, men jag hade riktigt kul så det spelade ingen roll. Kan inte sätta ord på känslan. Det var riktigt häftigt i alla fall. Idag har jag bara städat och packat (har inte hunnit så mycket mer, vaknade vid halv tolv). Om lite mindre än en timme måste jag sticka till bussen för att hinan till dansen och sen ska jag hem till mamma. Veckan i skolan kommer nog ändå bli ganksa chill, är klar med det mesta. Veckan efter nästa vecka börjar praoen och sen är denna terminen typ slut.


Igår var vi sminkade lite som fåglar. Extremt fabulösa.

       

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards