eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under augusti 2013

Av Elise Ahlgren Olsson - 15 augusti 2013 16:58

Somnade och sov i typ två timmar, nu är jag ännu tröttare än vad jag var innan. För att pigga upp mig själv gjorde jag en gif.

http://picasion.com

Av Elise Ahlgren Olsson - 15 augusti 2013 14:47

Här kommer ett litet tips på nyttigt snacks. Fryst frukt. Det är riktigt gott och uppfriskande. En av mina favoriter är att ta bort skalet på nektarin/persika och dela den i kuber. Efter den har stått i frysen är den riktigt god, rinner inte och sen när man sugit på den lite är den lika saftig som den varit annars. Idag gjorde jag äpple-och nektarinkuber. Mums.

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 15 augusti 2013 13:36

Åh, är sjukt mätt. Lagade pasta och bacon (wow, those cooking skills). Om man blandar ihop det med majs och kall bea får man typ det godaste. Svär. Åt så mycket att jag tror att jag kommer rulla fram, men åh. 


En annan spännande grejs som hänt är att bestie har skaffat blogg (hon har bloggat från och till innan, och började nu igen). Tycker verkligen att ni ska läsa den bloggen, för ert eget bästa (wooah, gud vad jag lät arg >:D) Så gör det nu. Som vanligt hoppas jag att ni har haft en toppen-torsdag än så länge och att den fortsätter på samma spår. Puss och gos alla finisar


(Klicka på bilden för att komma till Clara's blogg)

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 15 augusti 2013 11:00

10 saker jag vill göra innan jag dör:

1. Åka på roadtrip (helst i typ USA)

2. Gifta mig

3. Kunna hålla ordning på mitt rum

4. Flytta in i en lagom liten lägenhet med balkong (och dricka rödvid och röka sådär mitt på natten med bestie)

5. Bli älskad villkorslöst 

6. Bli nöjd över min kropp 

7. Leva 

8. Gå på massamassa konserter (mest håkan)

9. Göra massa oväntade saker

10. Känna mig stolt över vad jag åstadkommit när jag ligger på min dödsbädd


 


9 saker om mig själv:

 

1. Jag tycker att det är jättefint att vara gravid

2. Om jag inte har nagellack känner jag mig naken

3. Kan inte vara utan internet

4. Jag läser jättemycket

5. Jag har ganska bra betyg och får ofta konstiga reaktioner när folk får veta det 

6. Jag sätter väldigt höga krav på mig själv och blir väldigt besviken när jag inte når upp till dem

7. Mina föräldrar sätter höga krav på mig 

8. Jag är ganska dryg (hehe)

9. Jag älskar komplimanger 

 

 


8 sätt att vinna mitt hjärta på:


1. Ha fina ögon 

2. Le mycket

3. Bit dig i underläppen 

4. Våga vara annorlunda

5. Ha bra musiksmak

6. Skriv små gulliga sms mitt i natten även om du vet att jag sover (och sånna godmorgon-och godnattsms, lövit) 

7. Ge ärliga komplimanger 

8. Gör grejer för mig, små och stora (typ så skriv en låt till mig även om du inte kan sjunga, älskar sånt)


 


7 saker jag ofta grubblar på

1. Varför?

2. Vad är meningen med allt? 

3. Varför har jag det så bra när andra har det så dåligt? 

4. Varför kan jag inte vara tillräcklig? 

5. The past (varför sa jag så? varför gjorde jag inte det? osv)

6. Vem är jag egentligen? 

7. VARFÖR??!?!?!?!

 

 


6 kändisar jag tycker är snygga


1. Leonardo DiCaprio

2. Sophia Bush

3. Chad Michael Murray

4. Jared Leto 

5. Zac Efron

6. Channing Tatum


 


5 saker jag aldrig skulle vilja göra

1. Förlora mig själv helt totalt

2. Misslyckas med allt

3. Svika folk runt om mig

4. Sluta gilla te

5. Mörda någon

 

 


4 saker jag köpt under den senaste månaden

1. Latte

2. Skor (fick ett par men anyways)

3. Lite kläder

4. Inget mer

 

picasion
  

 

3 saker som får mig att skratta
 
1. Ordvitsar
2. Bestie
3. Massa grejer får mig att skratta, kommer inte på något just nu 
 
 
 
 
2 favoritlåtar 
 
1. One October song
2. Nu kan du få mig så lätt
 
 
 
1 sak folk inte visste om mig
 
1. Jag blev besviken på mina betyg detta året

Av Elise Ahlgren Olsson - 14 augusti 2013 13:23

        

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards