eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Elise Ahlgren Olsson - 14 augusti 2013 13:23

        

Av Elise Ahlgren Olsson - 14 augusti 2013 11:40

Gjorde precis te till mig och bror, det är så mörkt ute så vi tände ljus också. Så nu dricker jag vaniljte, tittar på Desperate Housewives och lyssnar på åskan. Löv lajf.

   

Av Elise Ahlgren Olsson - 14 augusti 2013 10:45

När jag vaknade idag så åskade det (alltså inte ute, emn i min kropp. Damn mensvärk) och nu åskar det igen (utomhus). Det regnar också massor. Perfekt väder att ha mensvärk i för jag slipper gå ut hihi. Jag har tagit en alvedon och en ipren och håller tummarna för att det ska gå över. Äter glass också (vaniljglass med kaffesås, det godaste jag någonsin ätit. Man tar så mycket vaniljglass man vill och så häller man över lite kaffe, yummy.) och kollar Desperate Housewives (liksom vad annars hehe). Vet inte om jag ska göra något idag, tänkte städa lite och fixa lite inför skolan tänkte jag. Kanske träffar någon kompis eller så bara ska jag ligga i min säng och tycka synd om mig själv och äta massamassa choklad (för sån blir jag när jag har mens...). Hoppas att ni har haft en bra morgon än så länge och att ni får en toppendag. Kindkyss

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards