eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av Elise Ahlgren Olsson - 9 augusti 2013 17:20

Okej, sa ju innan att jag tänkte göra en grejs med min tjocketröja. Well, är klar nu. Det blev faktiskt ganska okej (dock är ärmarna ganska korta och vääääldigt breda, but it works.) Här är i alla fall resultatet.

                    

-

Av Elise Ahlgren Olsson - 9 augusti 2013 14:45

Har precis fixat mina ögonbryn (aaaaaaajj). Jag och C färgade våra ögonbryn i typ onsdags tror jag, kände att jag behövde fixa klart dom så plockade idag. Blev ganska okej faktiskt (för en som hatar att plocka ögonbrynen, tänker att det ska göra så jävla ont så brukar skita i det haha). 

(Webbkamerabild, därför så dålig hehe)

 

Fick även ett par nya shorts (Levis) av min låtsaspappa. Har fått två innan, häääpppiiiiiii. Ska klippa till dom lite så har jag mitt tredje par höga levis-shorts. 

 


Håller på med en annan grej också. Har klippt av ärmarna på en tjocketröja och nu ska jag sy på ett par jeansben som ärmar. Gaaanska så väldigt krånglit men har blivit helt kreativ på sista tiden så det skaskaska gå. 

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 9 augusti 2013 12:15

Nu börjar jag sakna detta igen. Får lite sånna ryck ibland hehe. Kanske börjar blogga nu, kanske inte. Kanske blir det bara ett inlägg och sen inget mer. Kanske blir det en massa inlägg. I alla fall dricker jag latte macchiato och kollar på Desperate Housewievs. Jag har gått och blivit förkyld så nästan hela dagen igår låg jag i sängen och halvsov. Somnade runt tolv sen och idag vaknade jag vid elva, kände att jag nog behövde sova av mig. Har sovit över med C sen i söndags, först hos mig, sen hos henne, sen hos mig osv. Idag ska jag måla mina naglar (wow big deal, nejmen har blivit helt kär i att måla naglarna) sen kanske jag ska träffa C, A och T. Får se vad som händer. 

           

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards