eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Elise Ahlgren Olsson - 13 augusti 2013 22:00

Är det bara hos mig som det är sådär regnigt och ruskigt? Här blåser det i alla fall massamassa och regnar. Var ju ute och gick med bestie, vi blåste literally bort. Nu myser jag i min säng med vaniljte och Desperate Housewives. Ska nog snart sova, håller jag på att bli sjuk? Det känns lite som det. Kanske en annan förkylning. Suck, nu precis innan skolan, så typiskt. Hoppas att det går över om jag sover riktigt mycket, hehe. Hoppas ni mår bättre än vad jag gör, vi hörs snart. Puss och godnatt 


PW

Av Elise Ahlgren Olsson - 13 augusti 2013 20:15

Hej sötnosar. Just nu har jag precis bytat om, ska ut och powerwalka med bestie. Längesen vi träffades (typ igårkväll, liksom inte på hela dagen). Blir nog runt 5km i rakst tempo, kan ju inte springa nu pga min benhinneinflammation. Det är faktiskt sjukt irriterande. Jag har ju precis kommit upp till gränsen där det är kul att gå ut och springa, har även sett lite skillnad med min kropp (smalare lår och lite smalare midja). Får väl börja trappa upp det långsamt, först nu med långa, snabba promenader sen får jag väl börja springa lite kortare rundor. Drygt nu när idrotten i skolan börjar nästa vecka också, för det räcker för mig att springa en liten, liten bit så gör det sjukt ont. Dryge. Måste sluta nu, annars hinner jag inte. Puss

Av Elise Ahlgren Olsson - 13 augusti 2013 12:15

Well ällu. Jag är så sjukt trött idag. Vet inte varför, sov ändå länge, men aja. Idag vet jag inte vad som händer. Ska kanske ta ett supervarmt, långt bad och bara chilla med livet. Eller så träffar jag någon kompis. Ska i alla fall titta på massamassa Desperate Housewives. Tänkte gosa ner mig i soffan eller något nu. Skriver nog mer senare. Puss och gos (JAG SKA TILL LONDON)

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards