eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 19 juni 2012 19:38

Har precis skypat lite med Nanne. Alltid trevilgt ju! :) I morgon är det en chill dag, ska sova så lääääänge jag kan och sen ska jag.. städa?-.- Aja, det blir säkert jätte bra. Nu ska jag gå och spela lite gitarr så man kan fördriva tiden lite! Vi hörs kanske idag eller så hörs vi igen imorgon!

Ha det gött!

/Sanna

Av Elise Ahlgren Olsson - 19 juni 2012 14:12

Hejsan allihopa!

Det är jag som är Sanna och ska typ blogga på Elise blogg nu några veckor!:)) Som ni kanske redan vet så är ju Elise i Thailand, vi får hoppas att hon har det riktigt skönt där! Och jag hoppas att ni fortsätter läsa bloggen även fast det inte är lilla söte Elise som bloggar! :)

Vi hörs sen.

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 19 juni 2012 13:00

SItter på flygplatsen i danmark nu. Om en och en halv timme går flyget. Tagga! Nejmen, jag hatar att flyga, speciellt när man ska starta och landa. Värsta som finns.


Kommer finnas internet på hotellet, alltså kommer jag kunna blogga lite. Dock inte alls mycket, eftersom att jag ska chilla mest hela tiden. Hihi!

Av Elise Ahlgren Olsson - 19 juni 2012 07:39

Nedräääkning. Ojojoj. Tyget går klockan tio. Har inte gått upp än. Sover nästan. Är sjukt trött, kunde inte sova igår. Hoppas att jag kan sova på flyget, annars lär jag vara död, eftersom att vi är framme vid lunchtid i thailand på onsdag. 


Har fått sanna att blogga här. Alltså kommer det inte vara tomt. Som sagt så ska jag försöka blogga på iPaden, men det är inte säkert att det funkar.


Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards