eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 5 juni 2012 23:19

Jomenvisst, här här några av mina små söta kåmpisar

                 

Av Elise Ahlgren Olsson - 5 juni 2012 22:58

Visste ni att jag har halva helsingborgs strand i min säng? Visste ni att jag hatar sand? Visste ni att jag har lite smått panik nu eftersom att jag inte vet hur man ska få bort den?


 

Av Elise Ahlgren Olsson - 5 juni 2012 20:33

Fråga mig inte hur, men nu behöver ni bara skriva in eliseahlgrenolsson.tk istället för eliseahlgrenolsson.bloggplatsen.se. Hihi, busigt va? 


Spelade freaking beachhandboll idag. Tror att vi kom sjua. Eller nia. Eller något annat. A-slutspel i alla fall. Sjukt bitchiga tjejer. Har ont i mitt knä. Typ så ont att jag vill lägga mig ner på golvet. Och skrika. Högt. Men det gör jag inte. Förstås. Ska snart duscha. När jag orkar. Och det kan man ju fråga sig när jag gör. Skypar med Sanna. Hon är smått efterbliven. Men det gör inget. Älskar henne ändå. Ledig imorgon ju. Najjssiiiiiiigt. Kommer sova. Och sova. Och sova. Och kanske sova. Nä. Inte sova hela dagen. Ska lära mig något nytt på pianot. Fast jag har bara ett keyboard. Som är konstigt. Och ostämt. Jag vill ha en flygel. En svart. Och ett stort hus. Med stora fönster. Jag vill vara äldre. Flytta hemmifrån. Flytta till London. Eller Kalifornien. Eller något annat fint ställe. Bort från Sverige. Kanske till Thailand. Åh. Saknade Thailand. Om två veckor sitter jag på ett flygplan. Till Thailand. Längtar så sjukt mycket. Ni anar inte. Konstigt inlägg. Jag vet. Men sån är jag.

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards