eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 18 juni 2012 21:03

13 timmar kvar tills det att resan börjar. Kommer dock inte vara på plats på hotellet förens på onsdag. Suck.


Allting är fixat nu. All musik, packning o.s.v är fixat. Längtar. Denna väntan. Den dödar mig. Usch. 


Glömde att lägga upp bild på två byxor jag fick igår (fick av min moster, byxor som hon nästan aldrig har använt som inte passar längre) Dom är samma modell, i olika färger.

   

Av Elise Ahlgren Olsson - 18 juni 2012 11:31

Åh, imorgon samma tid är jag i Danmark (tror jag...) 


Blev väckt vid nio idag. Allting ska fixas idag. Städas. Packas. Fixa musik. Resfeber till tusen. Har redan packat faktiskt. Inte handbagage, bara massa kläder. Taggataggatagga. Måste fixa bra musik på min iPod, massa bra musik. Måste fixa det ena och det andra. Är lite sådär smått stressad, fastän jag har hela freaking dagen på mig. 


Kommer göra en del tidsinställda inlägg, mest sådär kloka texter och länkar på musik. Kanske kommer blogga lite från Thailand, om jag orkar. Och om det funkar på ipaden. Annars får ni klara er utan mig ett tag (pfft, som om det skulle vara så vidare svårt... Man får inte ut något av detta.. Haha) I alla fall, ska blogga så mycket som möjligt innan jag åker (men oj, tror ni att detta kommer hålla?!)


Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards