eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 12 juni 2012 12:47

Okej. Såhär blev naglarna:


Jag började med att sätta på ett baslack för att skydda naglarna från missfärgning. Sedan satte jag på ett rosa nagellack (detta nagelack syns mest). Låt detta nagellack torka ordentligt. När nagellacket är helt torkat tar du ett annat nagellack (det som ska bli blommorna. Jag valde vitt) och gör fem prickar i en cirekl. Dessa prickar ska inte nudda varandra, och de ska vara lika stora. Gör det på alla naglar på en hand. När du gjort höger hand. Nu har detta nagellacket torkat lite. Ta en tandpetare och dra från mitten av varje prick in mot mitten mellan prickarna (oj vad konstigt detta lät...) Då får du en blomma. Gör så med alla naglarna. När du gjort det kan du lägga till en sten i mitten eller ett annat nagellack (jag valde att göra en prick av gult) Upprepa detta på andra handen också.

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 12 juni 2012 12:33

Gör sånna där små söta blommor på naglarna (hawaii-blommor) Kommer bild och hur jag gjort lite senare. Hihi


Skypar med sanna också, hon bakar muffins. Så gullig. Hon mår inte heller bra idag. Busigt.

Av Elise Ahlgren Olsson - 12 juni 2012 10:27

Har ont i huvudet, så mamma tyckte att jag skulle vara hemma. Ska på studentfest ikväll, och vill inte vara helt död då. Blir att sova och lite såntdär idag. 

Imorgon är det vanlig skoldag och sen ska jag ta spruta. På torsdag är det Bakken! Kommer bli sjukt kul. Kommer dock vara trött som tusan på avslutningsdan. Hihi, busigt.


Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards