eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under december 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 2 december 2012 20:43

Dansade i Bjärred på en julmarknad igår. 

Det var kallt,

men riktigt kul. 

Här är lite bilder. 

       


Bakade lussekatter innan,

underbart. 

Kärlek på hög nivå.


 




Av Elise Ahlgren Olsson - 2 december 2012 08:30

Åh, underbaraste känslan.

Gick och la mig,

nästan ingen snö.

Vaknar,

massa snö.

Detta är nog det bästa som kan hända en morgon. 

Dock ska jag dansa utomhus idag. 

Höhö.

Kallt som fasiken kommer det bli, 

men mysigt. 

Det är julskyltning i stan. 

Nu ska jag gå och skölja ur hårinpackningnen ur mitt hår. 

Sov med det eftersom att mitt hår är så skadat. 

Sen ska jag fixafixafixa mig snabbt

och dra till kyrkan med Hanna. 

Mysis. 

Sen måste jag snabbt hem och fixa mig så att jag hinner med bussen till stan. 

Sen måste jag dansa dansa dansa,

skynda mig hem och packa och städa. 

Och sen åka till mammis. 

Hihi. 

Hoppas att ni får en toppenbra första advent. 

Puss mina änglar.

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 1 december 2012 12:52

Åh, va segt det är att voffla håret.

Nu är det gjort i alla fall,

och alldeles strax måste jag dra till bussen.

Wish me luck. 

         

Av Elise Ahlgren Olsson - 1 december 2012 11:16

Skrev ju att jag ville ha snö, och nu ligger det ett tunt täcke av vit snö utomhus. Älskar detta. Ska ha dansshow på en julmarknad idag så måste börja fixa mig inför det. Det kommer bli toppenkul, men jag har sjukt brottom med ombytet mellan tre olika danser. Men det kommer nig gå bra, hoppas jag. På söndag ska jag dansa på julskyltningen i Lund på stortorget, vid två tror jag. Har ni inget annat för er kan ni ju komma och kolla ;)


Är det bara jag som hatar när folk frågar en vad man önskar sig i julklapp och man inte har en aning? Jag vet inte vad jag önskar mig. Jag har liksom så mycket saker, och sakerna jag önskar mig är sjukt svårt för något annan att köpa. Min pappa och låtsasmamma är i Kina och är på en marknad nu och smsade mig och fråade vad jag önskade mig. Lätt att komma på det på sisådär tio minuter. Vad önskar ni er? 

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards