eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under december 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 21 december 2012 21:46

Hähä.

Ska börja göra en vlogg varje dag.

Skulle egentligen börjat för typ två dagar sen.

Men det blev inte så.

Nu är här i alla fall den första.

Är osminkad och trött men ja. 

Ändra bra namn med Vintervlogg? (a'

Aja, pussokram.

Av Elise Ahlgren Olsson - 21 december 2012 16:11

Kom precis hem från c.

Vi hade superduperkul.

Igår va jag på nova med c, s, l, r, g och e. 
Träffade mamma. 

Fick pengar för att jag hade fått bra betyg (Y).

Blev nöjd faktiskt. 

Riktigt nöjd.

Trodde att jag skulle få en masa E:n

(som visserligen inte är dåligt, men jag siktar högre)

Igårkväll var c och jag med r, g och e. 

Mysigt. 

Hihi.

Ska kolla lite skräckis nu tror jag.

Underbart.

Puss.

Av Elise Ahlgren Olsson - 20 december 2012 07:24

Åh, det är bara fyra dagar kvar till julafton nu. 

Har julavslutning idag, mysigt.

Måste dra o köpa julklappar också. 

Juuuuulkääänsla. 

Synd bara att snön har försvunnit, det hade varit mycket bättre med snö.

Men man ska inte klaga. 

Borde nog ta och fixa mig nu,

har lite saker som måste fixas. 

Sen måste jag hinna spela in vloggen också. 

Wooopwoop.

Av Elise Ahlgren Olsson - 20 december 2012 07:20

Höhö, hade tråkigt i förrgår och tänkte att det var år sen jag gjorde en vlogg, så därför blev det något (frpga mig inte vad det blev, för ja...) Men i alla fall, ska börja göra en vlogg per dag hade jag tänkt, så jag börjar nu idag innan jag drar till skolan. Filmar först en bit då, filmar lite när jag kommer hem från skolan och klipper ihop hela skiten till en liten vlogg. Får se hur det blir, har aldrig gjort såhär innan. Hoppas att ni kommer tycka att det är kul!

Av Elise Ahlgren Olsson - 13 december 2012 16:54

Har varit rent ut sagt kass på att blogga dom senaste dagarna. Igår var jag i danmark med klassen, det blev kaos för köpenhamn blev bomhotat så vi kom typ inte hem. Allt slutade med att vi fick ta buss istället för tåg och lite sånt. Hihi. Idag är det lucia och har sett två lucatåg, ett på skolan där fyrorna gick och sen ett på min lillasysters dagis. Så söta dom är hihi. Håller på att göra en liten cover. Vet inte alls om den blir bra, för jag failar ganska mycket, men aja. Kommer nog lägga upp den i alla fall. Puss gosisar. 

Chillin' with tha gitarr. 

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 6 december 2012 19:39

Åh, bara 18 dagar kvar.

Nedräkning på hög nivå. 

Bara för att jag fick värsta julkänslan när jag gick genom stan igår.

Det snöade. 

Någon spelade fiol utanför SevenEleven.

Det började bli mörkt.

All julbelysning var tänd. 

Människor skyndade fram.

Ett leende fanns på mian läppar.

Jag gick mot bussen, 

eller snarare dansade fånigt nog. 

Det var så fint och jag bara ville att det skulle bli julafton

nununu.

Detta är det bästa på hela året. 

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Bara för att jag ska hoppa in i duschen nu

och sen gå och lägga mig och kolla på Grinchen

så får ni lite fler julbilder. 

Hihi.

Puss. 

             

Av Elise Ahlgren Olsson - 5 december 2012 19:37

Vinter är det bästa jag vet, fast det visste ni redan.

Har suttit och kollat på massa vinterbilder. 

Waaah, underbart. 

Tänkte dela med mig av några av dom.

Hoppas att ni tycker att dom är lika underbara. 


Vill ha någon att mysa med. 

Någon att kyssa under misteln. 

Någon att kyssa på tolvslaget på nyårsafton. 

Någon att dela mina hemligheter med. 

Någon att bara vara med.

Saknar någon sån. 

Någon liten underbar pojke. 

Åh.


                       

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards