eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 25 december 2012 19:48

Bara en liten tankeställare för en viss person som jag inte vet vem det är

(men jag vet var Du bor, ha!).

Personen som har såååå kul och skriver frågor till mig heeela tiden

med olika namn kan sluta med det. 

Jag är inte dum, 

jag kan faktiskt kolla ipadressen

(vilket jag redan gjort eftersom att den syns när Du skickar frågan) 

Det är bara jobbigt 

och omoget när Du skriver olika namn hela tiden. 

Om Du vill mig något är det okej att fråga det, 

men Du kan faktiskt skriva Ditt namn. 

Det är ju inte så att jag kommer döda Dig för att Du skickar frågor. 

Sluta skicka frågor, 

skriv till mig privat 

eller börja skriva ut Ditt namn 

(om Du nu inte är rädd för att jag ska få reda på det?!)

Tack på förhand vem Du nu än är. 

Av Elise Ahlgren Olsson - 25 december 2012 12:26

(Blöö, har inte tagit bilder på länge, så det blir en gaaaaaaaammal bild) 

 


1. Jag är en Belieber (och halv directioner, potterhead, avgudar Tvd, twifan osv) Gillar maaaasssaaaa saker. 

2. Jag är kär, tror jag. 

3. Jag älskar att argumentera för saker jag brinner för. 

4. Jag har skilda föräldrar och fyra syskon.

5. Jag vill bli grym på att spela piano. 

6. När jag blir stor vill jag ha två barn, bo i ett stoooort hus med panoramafönster och ha en riktigt snygg man (typ underklädesmodell eller liknande)

7. Jag vet inte om jag tror på Gud, men jag gör nog det lite. 

8. Jag sover alltid i tröja och trosor (förutsett att det inte är svinkallt, för då sover jag med byxor och strumpor också) 

9. Min favoritperfym är Rihannas svarta. 

10. Jag vill jobba som antingen mattelärare, journalist, barnpsykolog eller musikalartist (Eller något annan inom musiken).

Av Elise Ahlgren Olsson - 25 december 2012 12:24

Igår när syster och jag sjöng. 

Dock hade jag hört låten en gång och sen övat bara, 

därför kollar jag texten på datorn haha. 

I alla fall, 

nohate. 

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards