eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 24 december 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 24 december 2012 21:18

Jag och syster sjöng idag för tha släkt. 
Dom grät höhö. 

Det var bara för att min syster sjunger så fint. 

Har ni inte hör "Winter song" så lyssna på den.

Underbar.

Sjukt najsiga stämmor.


Michelle är en liten fis och nu snor jag hennes tiodagarsutmaning. 

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta
Dag 2 - Mina rädslor
Dag 3 - En kändis jag vill träffa
Dag 4 - Min sämsta lögn
Dag 5 - Mina största misstag
Dag 6 - Min favoritplats
Dag 7 - En person som kommit mig närma på kort tid och hur/varför
Dag 8 - Vad jag tycker om min kropp
Dag 9 - Min favoritbutik
Dag 10 - En sanning om mig själv som jag skäms över
 
Kanske tar något i vlogg, 
men skriver nog det mesta.
Puss igen :*
Av Elise Ahlgren Olsson - 24 december 2012 21:13

Har fått supermycket julklappar,

ätit alldeles för mycket julgodis

och alldeles för lite mat. 

Usch, gillar inte julmat. 

I alla fall.

Det blir ingen vlogg idag. 

Hinner inte. 

Men jag ska göra en lång när julen är slut. 

Då blir det awesome. 

Antagligen i två delar. 
Jag är kass.

Förlåt babes. 

Ska till kyrkan med tha family 23:15,

eftersom att jag, enligt min mamma, 

"måste gå i kyrkan så att jag kan bli konfirmerad"

Haha, sötnosen. 

Hon vill bara ha en ursäkt till att gå till kyrkan. 
Vi hörs mer senare gullesmuttisar

(oja, älskar gulliga smeknamn) 

puss :*

Av Elise Ahlgren Olsson - 24 december 2012 09:37

Åh, dagen som jag så länge väntat på är äntligen här. 

Fast min dag är nog inte riktigt likadan som eran. 

I morse blev jag väckt (Elise, skynda dig vi måste äta frukost nu) 

av en stressad storasyster. 

Hon ska alltid stressa. 

Åt frukost, 

gick upp och borstade tänderna. 

Då blev jag utkörd från toan. 

Suck.

Snacka om att min syster tycker om att stressa. 

I alla fall, 

det är mysigare att chilla.

Ska åka till mamsen om typ en halvtimme.

Har inte fixat mig eller packat höhö.

Borde göra det nu. 

Ville bara säga God Jul till er sötnosar. 

Puss.

 

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards