eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under oktober 2011

Av Elise Ahlgren Olsson - 10 oktober 2011 09:11

                                                     

Av Elise Ahlgren Olsson - 10 oktober 2011 09:04

Idag är det studiedag som gäller. Och som man 'ska' göra på en studiedag så ska jag 'studera'. Eller, jag ska göra ett par instuderingsfrågor. Sen ska jag träffa några underbara vänner. 


Jag kommer nog blogga mer lite senare idag, tror jag.


Hoppas att ni får en underbart bra dag, och så ses vi sen. Pooss  


Okej, bara för att ni är så enormt söta så får ni hedra min blogg med denna bild! CCC:   

...

Av Elise Ahlgren Olsson - 8 oktober 2011 23:01


Nu ska jag gå å sova, är riktigt trött, faktiskt... Pooss å natti på er!  


     

Av Elise Ahlgren Olsson - 8 oktober 2011 18:15

Yes, jag har fått våran gamla systemkamera, en Canon Eos 350D. Så nu kommer ni få bra bilder, istället för webbkamerapic... cx


   

Pooss på er, små söta grisar!     

Av Elise Ahlgren Olsson - 7 oktober 2011 11:02

Nu har man redan haft två lektioner, svenska och träslöjd. So ligger på schemat nu...

Nyheter :]


Sen blire lunch, och engelska... OCH matte... Men sen slutar jag, klockan 15.10 I eftermiddag och kväll vet jag inte vad jag ska göra, chilla, och kanske vara med kompisar. 


Jag saknar min Clara, som jag inte träffat på två dagar nu. Först blev jag sjuk, och nu hon... Aja, om ud läser detta, så saknar jag dig, och krya på dig!   

Ha det bra, bloggar kanske sen, Pooss!  




Jag bjuder på den smått charmerande bilden... cx   

Av Elise Ahlgren Olsson - 6 oktober 2011 17:42

Pappa vet om att jag bara vill bo hos mamma, och på lördag ska vi träffas alla tre, och jag orkar inte prata med dom tillsammans. Jag är rädd för att såra någon, att dom inte ska tycka om mig mer. Jag sitter och gråter, gråter hela tiden är vad jag gör. Jag vill inte se någon i ögonen, jag orkar inte. Min syster kallade mig precis för svag för att jag inte vågade stå för vad jag tycker. Men saken är den att jag inte orkar prata med dom, jag vet att hon ändå säger allt till mina föräldrar. 

Mitt liv har gått i bitar, allt känns jobbigt. Jag önskar att jag aldrig skulle litat på dig, allt blev ju fel. Jag skyller inte på någon, ingen utom mig själv.

Mitt hjärta gör ont, längs kinderna rinner det tårar när jag skriver detta, jag är liksom instängd i min egen lilla bubbla, ingen förstår mig. 

Jag kan inte SÄGA vad jag känner, det är så mycket lättare att skriva det i ord.


Hela mitt liv är kaos, och jag orkar inte...

Av Elise Ahlgren Olsson - 6 oktober 2011 13:23

Ja, idag vart man sjuk. Stannade hemma från skolan och så. 

I morse när jag vaknade hade jag fruktansvärt ont i halsen, och i mitt huvud. Nu har det lyckligtvis gått över lite, men jag känner mig inte fullt frisk.



Jupp, jag bjuder på bilden...  

Av Elise Ahlgren Olsson - 5 oktober 2011 17:49

Smäxiig bild om något...


Yes, I'm Tha Nörd In Tha Pic 8'D  

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards