eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under oktober 2011

Av Elise Ahlgren Olsson - 20 oktober 2011 09:32

Nu har man So, faktiskt riktigt intressant. Min förmiddag kommer vara fullpackad med lektioner, och antagligen kommer jag få en hejdundrande huvudvärk.


I eftermiddag ska jag och mamma köpa fleecetyg till ponchon jag ska sy. Jag längtar riktigt mycket, faktiskt! Jag har skissat ett tag nu, och kommit fram till två 'ordentliga' ponchos. 


Hoppas att ni får en bra dag, och så kanske vi hörs i kväll. Pooss,  


   

Av Elise Ahlgren Olsson - 19 oktober 2011 21:36

Innan han hunnit hämta andan öppnades dörren och Ron kom in.

"Där är du ju", sade han.

Harry satte sig upp. Han svettades och darrade.

"Hur är det fatt?", sade Ron och såg oroligt på honom.

"Det var Hagrid, Ron. Hagrid öppnade Hemligheternas kammare för femtio år sedan."


Fy, som man fastnar i HP-böckerna. Men dom är bra, riktigt bra. Mycket bättre än filmerna!


Nu tänker jag sätta på mig ett par hörlurar med HP-soundtrack i öronen, lägga mig i sängen och läsa! Pooss och godnatt!  


   

Av Elise Ahlgren Olsson - 17 oktober 2011 09:24

Nu sitter man i skolan, har svenska. Jag är så sjukt trött, skulle kunna gå hem och sova. Snart blir det svenska och Lära@Lära. Efter lunch så ska jag har FF oxh matte. 


Dans idag då, riktigt kul! 


Hoppas att ni får en bra dag! Pooss,  


   

Av Elise Ahlgren Olsson - 16 oktober 2011 10:39

En extremful bild, men ni står ut va...? xD


Sometimes I think I'm a vampire, or no. Sometimes I think it could be you and me. Yes, so should that be!

Idag sov man över med Clara, trevligt. Det blir att åka till mamma idag, och sen stanna där i två veckor...


Aja, hoppas att ni har haft en bra helg. Pooss,    

Av Elise Ahlgren Olsson - 14 oktober 2011 18:39

Yesbox, nu har man gäster. Har precis ätit en underbart god fisksoppa, omnomnom. Till efterrätt blir det vofflor, lillasyster som har bestämt, hon fyller år idag. 

Sju år, jag kan inte fatta att hon är så stor. Men aja, tiden springer iväg!


Dagens outfit! C:  

Av Elise Ahlgren Olsson - 12 oktober 2011 21:28



Ellå, ni söta. Bara för att jag inte har så mycket att säga, så här kommer några bilder. Enjoyy C:         

Av Elise Ahlgren Olsson - 10 oktober 2011 21:23

Bilderna kommer sen, tjajor. Poooosss <3

Av Elise Ahlgren Olsson - 10 oktober 2011 09:48

Som tycker att jag ska färga håret svart, enjoy...!

Akej, nu är det såhär, att det blir såå mycket roligare att blogga om folk kommenterar inläggen. Om ni blir bättre på det, så lovar jag att jag ska bli bättre på att uppdatera, Pooos     

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards