eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Elise Ahlgren Olsson - 20 oktober 2011 22:07

Nu hade jag tänkt att gå och lägga mig. Eller nja, bara halft. Det blir väl att jag är uppe ett tag till eftersom att jag kommer fastna i HP... xD


Skolan var ganska chill idag faktiskt. Intensiv förmiddag och prov på eftermiddagen kanske inte låter så kul, men lektionerna var roliga, och innehöll inte så mycket 'arbete'. 

Mina fuqin' knä gör så sjukt ont nu, och har gjort hela veckan. Såklart så ska skolläkaren inte vara där när man behöver det som mest...


Hoppas att ni har haft en bra dag! Pooss å natti! :3   

Av Elise Ahlgren Olsson - 20 oktober 2011 09:32

Nu har man So, faktiskt riktigt intressant. Min förmiddag kommer vara fullpackad med lektioner, och antagligen kommer jag få en hejdundrande huvudvärk.


I eftermiddag ska jag och mamma köpa fleecetyg till ponchon jag ska sy. Jag längtar riktigt mycket, faktiskt! Jag har skissat ett tag nu, och kommit fram till två 'ordentliga' ponchos. 


Hoppas att ni får en bra dag, och så kanske vi hörs i kväll. Pooss,  


   

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards