eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under januari 2013

Av Elise Ahlgren Olsson - 5 januari 2013 19:32

Det känns inte så.

Verkligen inte. 

Jag vet inte om jag vill fylla år. 

Visserligen, 

det är underbart att bli lite äldre. 

Lite närmre att skaffa man och barn. 

Hihi.

Vill ha bebis. 

Mysigt. 

Fast inte än.

6/1-1998.

Då föddes jag. 

Tidigt på morgonen. 

Egentligen skulle jag fötts idag för femton år sen. 

Men det gjorde jag inte. 

Fast det känns inte alls som om jag ska fylla år imorgon.

Känns inte som om jag ska bli femton. 

Så gammal. 

Jag vill vara liten. 

Kanske. 

Jag vet inte vad jag vill. 

Jag vet inget. 

Av Elise Ahlgren Olsson - 4 januari 2013 23:25

Om ni inte visste det så har jag klippt lugg. 

På nyårsafton.

Först tänkte jag göra det utan att säga till mammis.

Men det gjorde jag inte.

Jag bad henne göra det istället. 

Det blev bra.

Har haft lugg innan också.

Hihi.

Men ja,

nu får ni se det. 

Kul va? 

   

Av Elise Ahlgren Olsson - 2 januari 2013 14:35

Vet ni vad jag ska göra idag? 

Jag ska göra något jäääätteeerolig.

Plugga.

Kul va? 

Fast först så ska jag göra mammis en tjänst och lämna tillbaka några böcker.

Det är en bit till biblioteket. 

Jag ska powerwalka dit och tillbaka.

Bra va?

Sen ska jag duscha. 

Och sen ska jag plugga. 

Måste skriva klart en uppsats. 

Måste bli klar innan skolan börjar. 

KUUUUUL.

Not.


Jag gillar honom fortfarande. 

Av Elise Ahlgren Olsson - 1 januari 2013 22:27

Igår var awesome. 

Åt mat och chillade med c och m.

Sen drog vi ut och träffade lite folk.

Och sen träffade vi andra folk. 

Och sen träffade vi dom vi träffat först igen.

Underbar kväll. 

När jag  tänker igenom 2012 så inser jag hur mycket jag har hunnit med. 

Om ungefär ett halvår börjar jag i nian. 

Det är sjukt. 

Om fem dagar fyller jaf femton. 

Femton fucking år. 

Det känns bra.

Mer ansvar liksom.

Älskar ansvar. 


Nyårslöften.

JAg tycker att dom är ganska överskattade.

I alla fall dom löftena som inte hålls.

Jag har lite konstiga löften. 

Förändringar. 

Som kanske inte kommer funka. 

Det är svårt att hålla dom.

Eller nej, egentligen inte.

Åh, jag bara krånglar till det.

Ett av dom är att jag inte ska göra saker halvdant.

Allting jag gör ska jag göra ordentliget, 

vad det än gäller.

Ett annat (mer önsketänkande) 

är att jag ska träffa en underbar liten pojke att kalla min.

Föralltid helst. 

Och så ska jag säga vad jag tycker och känner,

oavsett vad det gäller.


Kollar One Tree Hill,

mysis. 

Fast tänker på Han.

Hihi.


Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards