eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Elise Ahlgren Olsson - 12 januari 2013 20:25

Skiiitråkigt. 

Ss är en bonnahåla. 

Ska i alla fall gå ut o gå en liten runda nu. 

Sen  kolla film med m och p.

(mammis o patrik, inte pappa)

Imorgon ska jag hem till pappis och fira födelsedagen. 

Sen stanna där i två veckor. 

Hihi.

Sånt här gör jag när jag har tråkigt

(den nya blusen)

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 12 januari 2013 16:00

Kom nästan precis hem från nova. 

Det var mysigt,

fast nu börjar det bar bli fula saker kvar på rean. 

Hatar när det är så, 

att affärerna bara har fått in vissa nya saker och har fula saker på rea.

Då kan man inte köpa något. 

I alla fall hittade jag en superfin blus på cubus för 180 kr. 

Sjutk billigt. 

Dock var den på barnavdelningen,

men jag kan fortfarande handla där (YYYYY)

Det är superbra, 

för där är det billigare och ofta samma kläder. 

Kommer bild sen.

Köpte en eyeliner också, 

eftersom att min håller på o ta slut. 

Mammis köpte ett te som luktar sjukt gott så jag tänkte gå ner och fixa mig en kopp för att testa så att det verkligen är lika gott som det luktar. 

Höhö.

Av Elise Ahlgren Olsson - 12 januari 2013 12:45

Ska åka o shoppa med mammis och syster nu. 

Måste köpa väska och plånbok.

Och ögonbrynspenna.

Och hårprodukter. 

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 12 januari 2013 12:28

Tänkte ha frågestund hihi.

Den som skriver bäst frågor (eller flest) blir länkad.

Höhö.

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards