eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under januari 2013

oug

Av Elise Ahlgren Olsson - 10 januari 2013 21:15

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 10 januari 2013 17:09

Cookie Monster å jag är bästisar.

Av Elise Ahlgren Olsson - 9 januari 2013 17:20

Men jag är inte gammal nu så jag får ha kuuul. Hihi. Min mobil är awesome. Min nya bestie. Höhö.

Av Elise Ahlgren Olsson - 7 januari 2013 22:25

Woopwoop. Med ny mobil så kommer jag börja mobilblogga nu också. Hihi. Puss

Av Elise Ahlgren Olsson - 7 januari 2013 19:52

Men tjena.

Har precis köpt ny mobil.

Ville bara byta lite sådär snabbt och lätt utan abonnemang. 

En LG Optimus L7.

Därför skaffade jag precis instagram. 

Följ mig; eliseao

Följer tillbaka antagligen hihi. 

Kik: eliseahlgrenolsson

Facebook: Elise Ahlgren Olsson

Puss.

Av Elise Ahlgren Olsson - 6 januari 2013 23:50

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Hihi, ja
2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer du ha några nya nästa år? - Hade några, höll dom inget vidare. Har några för i år med, men dom är inte riktigt löften utan mer saker för att jag ska må bättre hihi.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Hihi nope.
4. Dog någon som stod dig nära? - Näj.
5. Vilka länder besökte du? - Thiland, Danmark, Tyskland. 
6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? - Ja.
7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas, och varför? - Höstlovet (konfaläger).
9. Största misstaget? - Vet inte, gjorde många misstag.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Haha, ja. 
11. Bästa köpet? - Vet inte faktiskt.
12. Vad spenderade du mest pengar på?- Kläder, tror jag.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Ja!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? - Har faktiskt inte en aning just nu, men sen när jag hör någon sån låt kommer jag tänka "Ah, 2012".
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Gladare, mestadels.
16. Vad önskar du att du gjort mer? - Yolo'at mig lite mer. 
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Bråkat med folk jag inte egentligen skulle bråkat med. 
18. Hur tillbringade du julen? - Med mammis family, mormor & morfar, låtsasfarmor, moster & sven och kusiner.
19. Blev du kär i år? - Ja.
20. Hur många one night stands? - Inga haha.
21. Favoritprogram på TV? - X-factor.
23. Bästa boken du läste i år? - Oj, minns inte.
24. Största musikaliska upptäckten? - Mumford & Sons tror jag. 
25. Något du önskade dig och fick? - Justin Bieber-konsertbiljetter tror jag (och en massamassa mer).
26. Något du önskade dig men inte fick? - Självförtroende.
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? - Minns inte haha.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?- Ja.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? - Elise.
31. Vad fick dig att må bra? - Allt.
32. Vilken kändis var du mest sugen på? - Justin Bieber, eller Channing Tatum. Mums. Zack Efron också. 
33. Vem saknade du? - Farmor.
34. De bästa nya människorna? - Massor. 
35. Årets bästa film? - Vet inte.
36. Vilken politisk debatt intresserade dig mest? - Haha, ingen?
37. Lärde du dig en viktig läxa i år? - Ja.
38. Citera en sångtext som summerar ditt år. -  Ojoj, vet inte.
 
Vad har du gjort hittills i år?
 
[x] Du har hittat ny musik du gillar
[x] Du har fått nya kompisar
[x] Du har varit i ett annat land än Sverige
[ ] Du har hoppat från 10'an
[x] Du har låtit bli att skolka även vid de värsta stunder.
[x] Du har fått bra betyg i skolan
[x] Du har varit ledsen
[] Du har velat dö (jag tror faktiskt inte det)
[x] Du har varit glad
[x] Du har blivit kär
[x] Du har känt dig sviken
[] Du har känt att ingen har sett dig
[x] Du har suttit vid datorn mer än du brukar
[x] Du har rappat
[x] Du har skrivit en låt
[x] Du har känt hat
[x] Du har känt som om någon tagit dig för givet
[ ] Du har varit i slagsmål
[x] Du har varit "sjuk"
[x] Du har varit sjuk
[x] Du har dansat
[x] Du har bråkat med dina föräldrar
[x] Du har haft någon som stött på dig
[x] Någon har sagt att du är snygg
[ ] Strulat med en främling
[ ] Strulat med en från samma kön
[x] Varit så uppjagad att du gjort misstag
[x] Gråtit för något som hänt i ditt liv
[x] slagit någon
[x] kallat någon hora/slampa
[] pissat utomhus
[] däckat
[] spytt
[ ] knarkat
[x] druckit alkohol
[] sovit i motsatta könets säng
[x] raggat på främlingar
[ ] kysst en främling
[ ] rökt
[] rymt hemifrån
[x] bakat
[x] sovit utomhus
[ ] åkt bil med fyllon
[x] saknat någon
[x] sjungit fint (jetefint)
[ ] duschat med någon
[x] badat i havet
[ ] skolkat
[ ] fått IG/F
[x] fått A
[x] sagt emot en lärare
[x] snackat i telefon mer än 2 timmar..
[ ] fått blommor av någon från motsatta könet
[ ] gett någon blommor
[ ] sett en död människa
[ ] varit på sjukhus
 
Hihi, puss.

Av Elise Ahlgren Olsson - 6 januari 2013 17:21

Nu får jag ha lagligt sex,

köpa energidricka,

cykla utan hjälm, 

får gifta mig

(ohja, man måste inte vara 18,

bara jag söker tillstånd hos länsstyrelsen),

kan hamna i fängelse, 

får börja jobba 8 timmar om dagen

och får köra moppe

(dock måste jag ju ha moppekörkort nu...)

Jag känner mig inte äldre. 

Hihi.

Fick massamassa pengar 

(eftersom att det var typ det enda jag önskade mig)

av mammis och tha family, 

av mormor o morfar fick jag också pengar 

och av min moster och hennes family fick jag en tröja och tre nagellack. 

På söndag 

(om en vecka)

så åker jag till pappis och firar min födelsedag där då.

Idag så hade vi släktkalas

(dock kunde inte min ena kusin och hans tjej komma, tråkmånsar)

men min släkt på mammas sida

(dom vi oftast brukar träffa)

är inte så många.

(dock har hon typ femtiotre kusiner och jag har sisådär väldigt många syslingar)

Dom brukar vi inte fira med. 

Hihi. 

Lite senare ska vi äta räkor och sånt gott.

(ohyeah, jag ville ha det)

Mums. 

Imorgon ska jag inte sova länge, för då kommer jag itne kunna somna på kvällen sen. 

Och så kommer jag vara massamegatrött på tisdag när skolan börjar. 

Usch.

Vill inte ens tänka på det.

     

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards