eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 10 november 2012 21:53

Kom precis hem från bröllopet. 

Det var inget sånt där traditionellt

bröllop i kyrkan eller så. 

Det var i rådhuset. 

En kort vigsel.

Sen åkte vi till en resaturang i Malmö. 

Där sjöng jag, mamma och syster för brudparet. 

Många grät. 

Det var jättenervöst. 

Höll på att dö. 

Men det gick helt okej. 

VI åt och åt och åt, 

åkte hem till moster och Sven

(brudparet). 

Där fanns dricka och snacks. 

Först var det helt stelt och sånt. 
Sen relaxade alla och drack helt mycket. 

Dom vuxna dansade gangnam style. 

I alla fall så är Sven och hans söner

väldigt musikintresserade. 

Dom har massa gitarrer. 

Så jag tog en och spelade och lite så. 

Tillslut så alla bara

"Men Elise, spela utan dina andetag" 

ville först inte men gjorde det sen. 

Sjöng helt och hållet från hjärtat. 

Var inte nervös alls. 

Min kusin som är 21 började gråta. 

Han är inte alls en sån som gråter lätt, 

biff som han är. 

Det var i alla fall mysigt. 

En ny kusin (svens son)

var lite full och skulle lära mig en massa låtar på guran. 

Haha. 

Det var i alla fall sjukt mysigt. 

Nu ska jag dö. 

Nästan. 

I alla fall typ lyssna massa musik. 

Eller kolla film. 

Eller spela gitarr. 

Aja, skit samma. 

 

Mamma, lillasyster och jag 

Kusiner och mamma    

Kusins flickvän och syster  

Mormor och morfar 

Kusins flickvän och jag


Av Elise Ahlgren Olsson - 10 november 2012 10:52

Alldeles snart bär det av till rådhuset och min mosters bröllop. Känner mig sådär väldigt nervös inför sången, urgh. Skriver mer om hur när det gick och så när jag kommer hem. Puss och gos äppelmos. 

       

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards