eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 9 november 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 9 november 2012 23:19

Glömde skriva hur det gick på vårdcentralen. 

Dom tog halsprov. Fick vänta. Läkarundersökning. Fick reda på att jag inte hade halsfluss. Tog ett till halsprov. Tog blodprov (dog). Väntade. Fick reda på att jag inte hade körtelfeber. Eller något annat som dom kunde se. Får vänta till tisdag. Då får jag svar från odlingen. Urgh. Skönt ändå. Tror jag. Slippa ta mediciner och sånt. Mår faktiskt bättre nu. Förutom att jag blir yr typ hela tiden. Som när jag ska sjunga. Ska sjunga på bröllop imorgon också. Och spela gittar. Undrar hur det kommer gå. Höhö. Jag ska göra mitt bästa i alla fall. Godnatt. Sov sött. 

Av Elise Ahlgren Olsson - 9 november 2012 10:34

Ska bara sätta på mig lite kläder och låtsas vara lite pigg. Usch, orkar inte gå till vårdcentralen med halsprov och sånt. Hoppas bara att jag slipper allt som har med sprutor att göra (vilket jag förmodligen kommer göra eftersom att jag ska dit för att jag har ont i halsen...) Hihihoho, skriver mer när jag kommer hem.

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards