eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 8 november 2012 20:08

Åh, min syster är bäst. 

Först så åker hon och köper halstabletter

(i spöregn)

Sen så tänder hon ljus och bäddar mysigt i min säng.

Och sen nu har hon precis gjort te. 

Underbarare människa går nog inte att hitta. 


För övrigt blir det vårdcentralen imorgon.

(Skulle dit idag men dom jävlarna hade inte tid med mig)

Mamma tror att det är typ influensasak som kan komma innan man får mens

som hon tydligen alltid har. 

Jag vet inte vad jag tror. 

Kollar på film nu i alla fall. 

Mysis. 

Av Elise Ahlgren Olsson - 8 november 2012 13:07

Nu börjar jag bli uttråkad,

men jag kan inte göra något.

Orkar inte göra något.

Missar en massa i skolan,

men yålå liksom.

Brukar aldrig vara sjuk.

I hela sjuan var jag nog hemma max två gånger.

Håhå, hoppas att ni mår bättre än jag gör i alla fall.

Puss buss.

(C-vitaminsvattteeeeeen)

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 8 november 2012 10:31

Hemma idag också. Dagen ska gå åt att kolla på Potter-filmer. 


Igårkväll kollade jag på min favoritbarnfilm. Monsters Inc. Åh, den är så bra. I morse kollade jag på Polarexpressen och började längta supermycket efter julen. Det är bara typ en månad kvar, sen kan man börja längta ordentligt. 


Learn the rules so you can break them properly.

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards