eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Elise Ahlgren Olsson - 11 juni 2013 22:25

Åh, älskar verkligen den serien. Har börjat kolla om den nu. Snart kommer nya PLL ut också, meeeganajs. Sen kommer True Blood och i oktober kommer The Vampire Diaries. Ääääälskar mitt liv hihi. Imorgon är den somsagt skolavslutning. Bestie kommer hit och fixar sig innan, vid typ åtta, och sen går vi till skolan tillsammans. Börjar kvart i nio. Vi ska äta frukost på skolan och sen få våra betyg och sånt. Är riktigt nervös. Var det förra gången också. 


Nu ska jag ta och smörja in mitt ansikte (har börjat bli sjuuuukt torr) och sen kolla på OTH tills jag somnar. Puss och godnatt finisar! (Jomen jäääättefin bild, duschade innan hihi)

 

                                             

Av Elise Ahlgren Olsson - 11 juni 2013 15:41

Rubriken säger typ allt hihi. Har snackat med S på skype heeela dagen. Hon var också hemma från skolan idag. Har också hunnit med att måla mina naglar (rosa med vita blommor hihi) och fixat benen (med hårborttagningskräm, underbart mjuka nu). Tänkte kanske spela in en liten cover idag (bara kanske) och senare ska jag dra och dansa. 

      Hoppas att ni har haft en underbar dag. Puss gullisar.

   

                                                     

Av Elise Ahlgren Olsson - 11 juni 2013 08:00

Godmorgon finisar. Idag hade jag en sån dag där jag för en gång skull kunde sova lite längre. Men nä, då tänkte min familj kaosa där nere så så blev det inte. Vaknade iställt för typ en halvtimme sen. Har småstädat lite på rummet (pappa hade iiiinte blivit glad annars) och ska snart äta frukost tror jag. Eftersom att jag inte ska till skolan idag ska jag mysa hemma istället. Tänkte måla mina naglar sådär fint som jag aldrig orkar göra annars. Om det är fint väder solar jag nog lite också. 


Imorgon är det skolavslutning. Är sjukt taggad för sommarlov, har längtat. Imorgon tar min syster studenten också. Min fina syster, kan inte fatta att hon är så stor. Hon hade bal i onsdags, riktigt fin var hon. 

 



Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards