eliseahlgrenolsson

Direktlänk till inlägg 11 juni 2013

Målade naglar, mjukaste benen och snart dans

Av Elise Ahlgren Olsson - 11 juni 2013 15:41

Rubriken säger typ allt hihi. Har snackat med S på skype heeela dagen. Hon var också hemma från skolan idag. Har också hunnit med att måla mina naglar (rosa med vita blommor hihi) och fixat benen (med hårborttagningskräm, underbart mjuka nu). Tänkte kanske spela in en liten cover idag (bara kanske) och senare ska jag dra och dansa. 

      Hoppas att ni har haft en underbar dag. Puss gullisar.

   

                                                     

 
 
LINNEA

LINNEA

11 juni 2013 15:50

Sv: Låter helt underbart! Visst är sommarkänslan bäst av alla?? :D

http://bluueeandgreen.blogg.se

 
moufieeh

moufieeh

11 juni 2013 17:53


fina naglar! :)

sv; åh tack så mycket sötis! :) ska kanske utomlands med mamma, sen blir det väl att sola, bada, vara med vänner och på liseberg :) själv?
kram

http://moufieeh.blogg.se

 
Ida

Ida

11 juni 2013 21:26

Snygga naglar!

sv: Aww tack så mycket!<3 Jodå den var bara bra, själv då?:)

http://idlio.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise Ahlgren Olsson - 16 mars 2014 18:30


Alltså, allt känns typ bra just nu. Vet inte varför, hur, eller om det kommer vara länge, men everything feels awesome. Imorgon har jag mitt första np, svenska läsförståelse. Ganska easypeasy, men ändå lite nervöst. Börjar en hel timme tidigare och s...

Av Elise Ahlgren Olsson - 25 februari 2014 23:00


S'att när klockan var typ tjugo i elva och jag egentligen borde göra klart en matteredovisning började jag städa. Det var ju duktigt, kan man tänka, men lite korkat. Nu är jag uppe i varv, orkar fortfarande inte göra matteredovisningen klart och bord...

Av Elise Ahlgren Olsson - 23 februari 2014 22:12


Söndagkväll. Ingen ångest. Ingen åh-det-är-måndag-imorgon-dvs-skola-jag-villdö-ångest. Det är så himla skönt. Ska ha någon form av temavecka denna veckan (dock bara på svenska, so, no och engelsklektioner) där vi ska skriva ett arbete som ska förbätt...

Av Elise Ahlgren Olsson - 23 februari 2014 11:22

Hur kan man vakna på en söndag och vara genuint glad? Det var, är, jag i alla fall. Skönt! Vaknade för kanske 20 minuter sen, kollade runt lite på weheartit och hittade några fina pics, lite inspo sådär en söndag.        Idag ska jag ju till min pa...

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards