eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 8 december 2013

Av Elise Ahlgren Olsson - 8 december 2013 20:20

Jag har så fruktansvärt ont i huvudet. Vill bara lägga mig och sova, men det går inte för jag måste duscha innan. Tack, migsjälv, tack för att du sparade det tills nu. Nu när jag är som tröttast. Åh. I alla fall, gick upp till julkalendern imorse (för er som inte vet var den kvart i nio). Efter den fixade jag mig och drog sen till kyrkan. Det var gos. Planerade avslutningsträff för mina konfisar. Det kommer bli toppen. Seeeen snubblade jag, bokstavligt talat, hem i slasken (JAG BLIR SÅ ARG, i lördags, dvs igår, var det så himla fint för det hade snöat och jag var så glad och allt sånt, OCH SÅ BÖRJAR DET FUCKING REGNA IDAG. Jag blir så ARG) för att byta om till danskläder och kränga lussekatt+pepparkakor innan jag åter igen begav mig ut i väderfanskapet för att dansa. Det var trevligt i alla fall. Sen har jag typ ätit och legat i min säng (produktiv här ja). Usch, jag vill sova (som jag redan har sagt men ville bara påpeka det för ni kan ju ha glömt det). Imorgon blir det gos, för då ska vi till Köpenhamn (vi=jag och min fabulösa klass). Hoppas på att moder natur tagit sig i skinnet och låter bli att hata oss för en dag, vill gärna inte ha massa regn när jag ska strosa runt på strøget (JAG KUNDE GÖRA ETT DANSKT Ö!). Känner att det inte leder någon vart så ska nog ta och sluta och hoppa in i duschen (JAG ORKAR FAKTISKT INTE). Puss och såntdärnt. 

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards