eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under juni 2013

-

Av Elise Ahlgren Olsson - 10 juni 2013 22:15

Mitt rum 22:16

Just chillin nu då. Städade precis. Riktigt tråkigt men det måste göras. Var ju på student innan, blev lite awkward när typ alla i min familj drog och jag satt kvar med min kusins kompisar (dom är 18+ allihopa, wiho). Ändå snygga killar hehe. Imorgon ska jag inte till skolan, men måste ändå gå upp vid typ halv nio för att städerskan ska kunna städa på mitt rum. Blöö. Blir att skypa med S sen. Mysigt. Ska dansa på kvällen. Dansade inte förra veckan så ska bli kul att göra det nu. Äääälskar det verkligen.

      Känner att detta blir ett väldigt konstigt inlägg. Bajs på det. Puss på er.                                                         

                                                       

-

Av Elise Ahlgren Olsson - 10 juni 2013 14:53

Mitt vardagsrum 14:53

Har precis fixat mig så nu är jag jetefiejn. 

Nämen,

jag skar mig i mitt finger innan. 

Vet inte hur men jag gjorde det i alla fall. 

Det gör gaaanska ont. 

Om typ en halvtimme kommer m&m. 

Åh,

ska äta smörgåstårta idag. 

Muuums. 

En av dom ska till studenten är fett snygg

(typ mina kusiners pappas systers son eller något)

är i alla fall inte släkt med honom hehe. 

Måste städa lite för städerskan kommer imorgon

(hon kommer inte kunna moppa golv och sånt som det ser ut på mitt rum...)

Fast ska nog inte till skolan imorgon.

Vi ska ha aktivitetsdag.

Riiiktigt tråkigt. 

Förra året var jag inte heller med utan skypade med sanna hela dagen. 

Hihi ska gå och städa lita nu. 

Kindkyss

                                                  

.

Av Elise Ahlgren Olsson - 10 juni 2013 12:53

12.54

Nu har jag spanska.

Fedetråkigt. 

Vi kollar på en film som jag inte vet vad den handlar om.

Sov första gången vi kollade, 

och nu kan jag inte komma in i den. 

Hähä. 

Aja, 

slutar sen ju så det är najs. 

Vid halv fyra kommar mormor och morfar. 

Ska på studentfest. 

Min kusins. 

Nu måste jag gå dock. 

Puss gullegrisar. 

12:55

                                           

Av Elise Ahlgren Olsson - 10 juni 2013 11:56

Men titta vem som är tillbaka?! :D

Jag lovade mig själv att jag skulle börja blogga igen när jag fick tillbaka

min dator. 

So here I am. 

Hähä. 

Massa har hänt under tiden jag inte har bloggat,

men det tänker jag inte skriva om här. 

Kanske komma lite allt eftersom, 

kanske inte. 

Ska iallafall börja göra massamassa covers nu. 

ÅH VAD JAG HAR LÄNGTAT EFTER DATORN, 

och efter att blogga. 

Har saknat det fett mycket. 

Men nu är jag här för att stanna, 

stackars er. 

Puuuuuss

                                              

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards