eliseahlgrenolsson

Direktlänk till inlägg 13 juni 2013

Reeeegn

Av Elise Ahlgren Olsson - 13 juni 2013 12:25

Åh, det regnar jättemycket ute. Inte direkt sommarlovsväder, men jag gillar det. Nu har jag en anledning till att sitta inne och läsa heeela dagen hehe. 


Min syster tog ju somsagt studenten igår. Hon var jätteglad, och superfin. Festen efteråt blev lyckad, massamassa dans och kul folk (ihh, hennes killkompisar är sjuuukt snygga...) Hjälpte till att städa efteråt. Var hemma vid två. Gick hem barfota för hade riktigt ont i fötterna (mamma fick ont i fötterna tidigt på kvällen, hon hade klackskor, så vi bytte skor). I morse väckte mamma mig vid nio. Var tvungen att hämta mina grejer hos pappa för ska vara hos mamma nu ett tag. Nästa vecka på torsdag så ska jag, clara och min familia åka till torekov med vår husbil (gillar inte husbil, jag och bestie sover i tält tror jag) och firar midsommar där. Åker hem på söndagen. 


Planer för tiden tills dess vet jag inte vad som händer. Förhoppningsvis är det fint väder så jag kan sola, annars får jag väl ta och hitta på något annat. Hoppas att ni inte har lika dåligt väder som jag har, och att ni får en toppenmegasuperbra dag. Kindkyss

     

 
 
Jonna

Jonna

13 juni 2013 12:40

Här i Halland regnar det också, du får ha en trevlig dag och kika gärna in på min blogg om du vill....

http://joul6355.bloggplatsen.se

 
ELSA

ELSA

13 juni 2013 15:07

Svar: Ja ellerhur! Och vädret är ju helt underbart! :D

http://www.bluueeandgreen.blogg.se

 
MADDISENJ.SE

MADDISENJ.SE

13 juni 2013 18:01

så himla trist med regn..

http://maddisenj.se

 
CECILIA

CECILIA

13 juni 2013 19:47

sv: låter härligt, haha!
xoxo

http://candersson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise Ahlgren Olsson - 16 mars 2014 18:30


Alltså, allt känns typ bra just nu. Vet inte varför, hur, eller om det kommer vara länge, men everything feels awesome. Imorgon har jag mitt första np, svenska läsförståelse. Ganska easypeasy, men ändå lite nervöst. Börjar en hel timme tidigare och s...

Av Elise Ahlgren Olsson - 25 februari 2014 23:00


S'att när klockan var typ tjugo i elva och jag egentligen borde göra klart en matteredovisning började jag städa. Det var ju duktigt, kan man tänka, men lite korkat. Nu är jag uppe i varv, orkar fortfarande inte göra matteredovisningen klart och bord...

Av Elise Ahlgren Olsson - 23 februari 2014 22:12


Söndagkväll. Ingen ångest. Ingen åh-det-är-måndag-imorgon-dvs-skola-jag-villdö-ångest. Det är så himla skönt. Ska ha någon form av temavecka denna veckan (dock bara på svenska, so, no och engelsklektioner) där vi ska skriva ett arbete som ska förbätt...

Av Elise Ahlgren Olsson - 23 februari 2014 11:22

Hur kan man vakna på en söndag och vara genuint glad? Det var, är, jag i alla fall. Skönt! Vaknade för kanske 20 minuter sen, kollade runt lite på weheartit och hittade några fina pics, lite inspo sådär en söndag.        Idag ska jag ju till min pa...

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards