eliseahlgrenolsson

Direktlänk till inlägg 12 juni 2013

Sommarlov, student och uuuunderbart väder

Av Elise Ahlgren Olsson - 12 juni 2013 12:30

Kom hem för typ så en halvtimme sen från skolan. Vi hade det mys, åt frukost och sånt. Sen så sjöng sexorna och rektorn höll tal och priser delades ut (jag fick en bok men varför vet jag inte hihi). Efter det fick vi våra betyg. Har varit sjukt nervös i typ en vecka. Trodde att jag skulle spy precis innan jag öppnade. Blev inte jättenöjd men det blir jag aldrig med någonting jag gör så spela roll. Nu så har jag typ en och en halv timme på mig att göra ingenting, sen bär det av till systers skola och kolla när hon springer ut. Och sen, som ni nog förstår, blir det student hela kvällen. Ändå mysigt. 

      Har hört att många fått sommarlov idag, precis som jag. Ni som fått det, grattis till er. Ni som inte fått än, vänta bara det är snart er tur. Önskar er en fortsatt varm och toppenbra dag. Puss

   


 
 
CECILIA

CECILIA

12 juni 2013 14:32

sv: i sommar ska jag hitta på en massa kul med kompisarna, ska även till sommarstugan i blekinge, vad ska du själv göra i sommar då? :)
xoxo

http://candersson.bloggplatsen.se

 
moufieeh

moufieeh

12 juni 2013 16:03

så fin du är!

sv; ååh tack! :D

http://moufieeh.blogg.se

 
Ebba

Ebba

12 juni 2013 16:15

Sv: Ja, visst gör dom! Tack så mycket, detsamma :)

Kram ♥

http://ebbaaslife.blogg.se

 
Ida

Ida

12 juni 2013 19:32

sv: Har inga stora planer, sj?

http://idlio.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise Ahlgren Olsson - 16 mars 2014 18:30


Alltså, allt känns typ bra just nu. Vet inte varför, hur, eller om det kommer vara länge, men everything feels awesome. Imorgon har jag mitt första np, svenska läsförståelse. Ganska easypeasy, men ändå lite nervöst. Börjar en hel timme tidigare och s...

Av Elise Ahlgren Olsson - 25 februari 2014 23:00


S'att när klockan var typ tjugo i elva och jag egentligen borde göra klart en matteredovisning började jag städa. Det var ju duktigt, kan man tänka, men lite korkat. Nu är jag uppe i varv, orkar fortfarande inte göra matteredovisningen klart och bord...

Av Elise Ahlgren Olsson - 23 februari 2014 22:12


Söndagkväll. Ingen ångest. Ingen åh-det-är-måndag-imorgon-dvs-skola-jag-villdö-ångest. Det är så himla skönt. Ska ha någon form av temavecka denna veckan (dock bara på svenska, so, no och engelsklektioner) där vi ska skriva ett arbete som ska förbätt...

Av Elise Ahlgren Olsson - 23 februari 2014 11:22

Hur kan man vakna på en söndag och vara genuint glad? Det var, är, jag i alla fall. Skönt! Vaknade för kanske 20 minuter sen, kollade runt lite på weheartit och hittade några fina pics, lite inspo sådär en söndag.        Idag ska jag ju till min pa...

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards