eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under mars 2013

Av Elise Ahlgren Olsson - 2 mars 2013 17:49

-Jag har jättesvårt att knyta mig till någon. 

Att börja gilla någon,

eller att till och med bli kär,

har jag inte svårt med, 

men sen när det börjar bli seriösare

brukar jag ofta sluta snacka med killen

för att jag är rädd för att bli sårad.


-Jag har lätt för att hamna mitt i massa bråk hela tiden.

Är för stor i käften

och tänker mig inte för innan jag säger något.


- Jag är typ obsessed av Harry Potter.

Har läste böckarna 947928359283645 gånger.


-Jag älskar matte.

Och svenska.


-Jag blir jättelätt avundsjuk.


-Jag tycker att det är jättefint att vara gravid

och längtar tills jag blir det.


-Just nu så är jag riktigt besviken på min pappa

och planerar inte på att förlåta honom på länge.


-Jag är kääär. 

Sådär jättekär så att det känns som om jag har papegojor i magen.


   

Av Elise Ahlgren Olsson - 1 mars 2013 22:45

Tror faktiskt att min mormor och morfars lägenhet

är den finaste som finns. 

Alla tavlor,

fotografier, 

allting 

är perfekt. 

(t.o.m badrumsmattan som är så lurvig och mysig)


Världens finaste väggklocka och (snea) tavlor

 

   


Foton på människor jag inte har någon aning om vem de är



Och förstås på kusiner,



Bröllop och barn




Där finns massamassa fina (och väl tittade i) fotoalbum


 


Där finns också en grej som jag inte riktigt vet vad det är,

förutom att den spelar dansbandsmusik då och då




Sen har dom ett (två) jättefint vardagsrum med en kristallskål

som alltid har godis i sig. Mums.


 


Helt enkelt är min mormor och morfars lägenhet den finaste på denna jord. 

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards