eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under mars 2013

Av Elise Ahlgren Olsson - 25 mars 2013 23:26

Hade lite tråkigt innan precis efter att jag hade duschat.

Om man heter Elise så är tråkigt=kreativitet.

Alltså fotoshoot. 

(blev ganska dåliga bilder när allt kommer omkring dock)

        

                                               

Av Elise Ahlgren Olsson - 25 mars 2013 16:57

Min fot sover. 

Jag ska snart byta om.

Här har ni två bilder.

Ni är fina.

Ni är bäst.

Puss på er. 

Jag ar målat mina naglar.

Dom failade.

Ser inte ut som rymden.

Men fina ändå.

Lite fina i alla fall.

Det stod på bankens hemsida att dom hade öppet till 16.

Det hade dom inte.

Bara till 13.

Så jag får hämta mitt ID imorgon.

Bajs på dom.

   

Av Elise Ahlgren Olsson - 25 mars 2013 15:58

Som sagt kollar jag Eclipse. 

Snacka om att jag är team Jedward

(Edward+Jacob=Jedward)

Fy vad snygga dom är. 
Vill äta upp dom. 

Mums.

     

   

                                                

Av Elise Ahlgren Olsson - 25 mars 2013 12:38

Det känns inte som måndag idag. 

Mer som lördag,

eller söndag för den delen. 

I alla fall.

Vaknade för nästan två timmar sen. 

Hr ätit fråkost, 

men inte fixat mig än.

Istället målar jag mina naglar.

Eller ja,

målar dom nästan.

Ska göra Galaxy Nails

(förhoppningsvis kommer det bli bra.)

Vid två-tre ska jag hämta mitt ID-kort

och sen hämta min syster från dagis. 

Senare, 

vid sju,

ska jag dansa. 

Ändå bra start på lovet.

Imorgon ska jag förmodligen träffa C,

och sen på onsdag ska jag på bio med mina systrar. 

Vi ska se Croodarna

(min lillasyster är fem så därför just den filmen)

Resten av lovet är oplanerat

(förutom att vi ska till m o m på påskafton,

min moster, hennes man, två kusiner och kusinsflickvän kommer på påskdagen

och annandag påsk ska jag på obligatorisk gudstjänst. Sen börjar praoen)

     

                                            

Av Elise Ahlgren Olsson - 24 mars 2013 12:17

Kom precis på att jag har påsklov nu ju. 

Ganska skönt egentligen. 
Har inga direkta planer för veckan

mer än att träna, 

träffa kompisar,

göra någon ny cover

(and maybe a musikvideo)

och tjocka mig på påskgodis.


Today ska jag åka till mammis. 

Måste snart börja packa.

Det är det tråkigaste med varannan söndag. 

All packning och städning.

Bajs på det. 

Sov förövrigt på golvet i natt. 

Uuuuuuunderbar skönt. 

Inte direkt på golvet. 

Nädå.

Hade kastat ner massamassa kuddar, 

filtar och mitt täcke på golvet. 

Typ det skönaste jag vet. 

Älskar det. 

                                         


-

Av Elise Ahlgren Olsson - 24 mars 2013 09:05

Åh stööör mig. 

Har gjort en vlog under hela tisdagen,

redigerat den på typ tre timmar, 

laddae upp den på 6 timmar. 

Men sen funkade det inte. 
Den var förstor och jag förminskade den. 

Fortfarande funkade det inte. 

Så nu ger jag upp. 

Ni får stå ut med tråkig bloggning istället.


(Ian Somerhalder är så daaaamn snygg)

         

                                            

Av Elise Ahlgren Olsson - 22 mars 2013 22:00

Ska ta och kolla på någon riktigt tjejig film,

gråta en massa

och dö.

         

                                              

Av Elise Ahlgren Olsson - 19 mars 2013 21:59

Men visst är jag bra på att blogga? 

Kul att ni kikar in är ändå,

när man ser det blir man glad. 

För att få er att må lite bättre har jag filmat en låååång

video under hela dagen

(eller har gjort lite småvideos, men ni fattar)

Ska redigera imorgon och då kommer den upp senare under kvällen. 

Så länge kan ni ju kolla på min lilla sminkvideo

(som är ganska tråkig och sånt men ja)

från i söndags. 

Puss och gos

potatismos.

(åh, nu blev jag sugen på pulvermos...)

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards