eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 4 september 2012 22:41

Usch och fy. Har pluggat som satan idag (ikväll). Först var jag hos Rebecka. Hade sjukt kul. Vi bakade (vad annrs. Vi bakar alltid), målade naglarna, pluggade och lockade mitt hår and stuff. Det var underbart.


När jag kom hem så satte jag mig och pluggade nästan direkt. Är skitnervös. Och nej, det är ingen läxa. Det är ett stort jävla (ursäkta ordvalet) noprov på muskler, skelett, hjärta, blodet, andningen, vaccin och sånt shit. Jag vill dö, på riktigt. Ett rent helvete är vad detta är.


Tänk, om man vill prestera bra i alla ämnena så kan man inte göra något annat än att sitta hemma och plugga. 16 ämnen. Hur ska man kunna få grymma betyg i alla? Det är i princip omöjligt. Stor tumme ner för läxor och massa ämnen som man sen inte har nytta av. 

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards