eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Elise Ahlgren Olsson - 7 november 2011 23:39

Nu har jag försökt sova ett tag, är så sjukt trött, men det går inte att somna. Alla tankar bara virvlar runt i mitt huvud. Alla läxor som jag måste göra. Alla lektioner jag måste prestera bra på.

- Jag måste verkligen sluta ställa så höga krav på mig själv, de tar kol på mig. Men ställer jag inte kraven går jag också miste om att bli stolt när jag får tillbaka ett prov med alla rätt...


Idag har jag haft en så fruktansvärd huvudvärk, jag fick panik. Men nu har den gått över, lyckligtvis. Imorgon blir det att sticka till Nova med Clara, det ska bli trevligt. Det var ju ett tag sen vi träffades nu!


I morse tänkte Sixten käka upp mina skor och skosnören. Att man inte ens ska kunna knyta sina skor utan att han ska bli på bushumör. Men jag antar att livet är sådant om man har en kattunge i huset. 


 

Jag vet seriöst inte om man ska älska eller hata denna bilden. Den känns så fridfull, men ändå inte. Den känns sorglig, men ändå inte. Emellanåt är den en av mina favoritbilder, emellanåt hatar jag den och vill ta bort den ur min dator. Hur kan en bild ge så starka känslor...?


Aja, nu ska jag föröska sova igen. Puss,   

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards