eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 11 juli 2013

Av Elise Ahlgren Olsson - 11 juli 2013 21:36

Åh, mysig kväll. Duschade läääänge och sen satt jag ute med mammi, p och syster och åt jordgubbar doppade i nutella. Goooodaste. Nu ska jag kolla lite till på TVD och sen måste jag sova. Ska upp strax innan fyra imorgon, och även fast jag kan sova i bilen vill jag sova nu så att jag är piiiigg imorgon. Ska försöka slänga in ett inlägg innan jag åker. Godnattpuss

Av Elise Ahlgren Olsson - 11 juli 2013 14:19

Om ni vill veta älskarälskarälskar jag Håkan. Håkan Hellström. Om 20 dagar är det min tur. Min tur att se honom. Live. I Helsingborg. Åh, längtar jättejättemycket om ni vill veta (men ja Elise, det ville vi ju -.-') 


Om ni vill veta en annan sak så har jag tittat på TVD större delen av dagen. Nolife ohyes. Har spelat gitarr och hjälp mamma att bära grejer också. 

      Skulle egentligen dra ut och springa i morse. Nivet, my new lifestyle. Men så blev det inte. Min laddare till mobilen glappar, så när larmet ringde hade jag 4% batteri kvar. Får bli att springa senare ikväll istället. Skulle egentligen kunna dra ut nu, men det är jobbigare och jag vill slå min tid på en runda, och om jag springer när det är såhär varmt försämras tiden. Så därför så får det bli senare när det är svalare. 


Måste gå och lägga mig tidigt idag. Ska åka kvart i fem. Whoopwhoop :(((( Fast ska till tyskland, ruuligt. Ska gå på hansapark, like every summer. Det är faktiskt kul, typ som liseberg (nja inte riktigt) fast utan mycket köer. 


Blablabla nu orkar ni inte lyssna längre. Kyss

Ahhhhh, ääääälskar bilden, så sant

 

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards