eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 13 februari 2013

-

Av Elise Ahlgren Olsson - 13 februari 2013 20:59

Hihi, tjeeenare. 

Skolan idag var kaos. 

Vi har temadagar

och jobbar med bara våra kuber.

Stressstressstress. 

Liksom, 

att få något att röra sig

+ se snyggt ut

på två dagar. 

Vad tänker lärarna med? 

Usch och fy

kommer inte hinna bli klar. 

Iallafall, 

något som är najs efter en jobbig dag är en lååång dusch 

(med massamassa sång... Hihi)

Duschade lääänge och sisådär. 

Sen blev jag kreativ. 

Busigt. 

 


Imorgon är det AHD

(som alla nog redan vet)

Jag har lovat mig själv att göra en grej jag aaaaaldrig kommer våga. 

Kaos. 

För övrigt är jag föräveralån

(hihihoho kanske inte så längre till...)

Ska äta massamassa godis

(vilket jag har lovat mig själv att INTE göra mitt i veckan)

men liksom, 

jag är utan Valentine på Valentines Day.

Då borde man få tjocka sig lite. 

TILL ALLA FÖRÄVERALÅNISAR

Puss på er. 

Och puss på er andra också, 

lyckligt lottade jävlar. 

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards