eliseahlgrenolsson

Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av Elise Ahlgren Olsson - 14 oktober 2013 22:30

 

 








Åt kladdkaka till frukost en morgon,

























och hade en sån där findag där jag faktistk blev bra på bild.

























Hittade en kapsyl på vägen hem från skolan,













och firade att min lillasyster fyllde år genom att ta en mysbild.

Av Elise Ahlgren Olsson - 14 oktober 2013 09:11

Hejhoppsnopp (nä, snuskigt där jag). Äter frukost bestående av kallt kaffe. Japp. Orkar inte göra nytt och det i termosen var kallt så då fick det bli så. Igår åskade det massor. Och regnade. Och jag skulle gå. Utomhus. När det åskade. Planerade läger med ledarlaget. Det var skojs. I lördags var jag först hos mormor och morfar och sen drog jag på bio och var lite med kompisar. I fredags var jag med kompisar all night long. Nästan. Det var mysigt. Sen fuckade jag upp en grej, fick förhoppningar. Sen blev det ju som det blev med det... Nu måste jag gå till skolan (åh, orkar inte). Har två prov denna veckan, ska ha konfaträff på tisdag, K2-träff på onsdag, dans på torsdag och sen kompisar i helgen. Fuuuullt upp. Idag ska jag i alla fall plugga en massa. Min lillasyster fyller för övrigt år idag. Nio bast. Gulligt. Vi hörs senare (kanske). Puss.


Tyckte att det var dags

för att ta en sån där

riktig höstbild.

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards