eliseahlgrenolsson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Elise Ahlgren Olsson - 21 oktober 2012 16:02

Wää, im back (och ni bara "Åhnej...") Men ja, jag har inte alls haft någon inspiration till att blogga. För det första så händer det sjukt mycket just nu och för det andra så har vi extremt mycket i skolan också. (och för det tredje så tar filmer, böcker och Harry Potter upp hela mitt liv...) När jag itne har varit här så har jag antagligen pluggat, läst, varit i skolan, kollat på film, varit kreativ eller vad som helst. Ska i alla fall försöka börja att blogga igen. Kanske inte lika mycket som innan, men minst tre inlägg i veckan. 


Nu ska jag vara en duktig flicka och plugga till so-provet som är imorgon och sen kolla på antingen Vampire Diaries eller sjätte HP-filmen. Puss och gos, äppelmos.

 

Av Elise Ahlgren Olsson - 7 oktober 2012 14:43

Att först vara ett litet femte hjul och sedan dra på konsert på hemgården med underbara människor och lyssna på bland annat detta och detta är bland det bästa man kan ha för sig på en fredag. Att stå och trängas och headbanga med massa andra är en av mina favoritaktiviteter. Ett stort plus- Sångaren i det ena bandet var snygg och de andra bandet var läskiga men deras musik är bäst. Puss och kram från mig.

Av Elise Ahlgren Olsson - 1 oktober 2012 07:36

Tänk va konstigt det måste kännas att komma hem och äta frukost hos någon annan sådär helt plötsligt. Min lillasysters bästis kom hem till oss tio i sju idag för att henens mamma skulle jobba. Min lillasyster var inte ens vaken, så Bästisen fick sätta sig och äta frukost själv. 

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards