eliseahlgrenolsson

Direktlänk till inlägg 10 juli 2013

Back in track biatches!

Av Elise Ahlgren Olsson - 10 juli 2013 21:28

#omg #yolo #nukommerniinteorkamedmiglängreförjagharmassanyblo
ggenergi

Ibland behöver man ta en paus. En paus från allt (fast jag tog bara paus från bloggen, men ändå...). Nu är jag i alla fall tillbaka och kommer försöka skriva miiiinst ett inlägg om dagen. Nivet, så som det borde vara fast typ aldrig varit här. 


Idag har jag inte gjort alls mycket. Faktiskt typ inget alls. Jag har kollat på massamassa Vampire Diaries. Kollar om alltihopa. Har sett första och andra säsongerna typ tuuuusen gånger, fortfarande lika bra. Längtar tills nästa säsong kommer ut. 


Om ni vill veta saknar jag så sjukt många personer just nu. Personer som jag brukade träffa dagligen innan, och andra som jag brukade träffa mer sällan som jag saknar ääännu mer nu. 


Vädret har varit kasst idag. Ville typ gråta lite. Igår var det underbart. Idag blåste det och var kallt. Tror att det ska bli bättre imorgon (hoppashoppashoppas)


En annan trevlig sak som har hänt är att jag har börjat träna (Eller ja, om man kan kalla det börja träna om man har gjort det två gånger denna veckan...) Idag hade jag i alla fall träningsvärk och imorgon ska jag på det igen. Morgonträning är underbart. Först springer jag en runda och sen göra jag situps och armhävningar. Skaskaska bli fit och stark. A strong giiiirl. Är faktiskt motiverad denna gången. 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise Ahlgren Olsson - 16 mars 2014 18:30


Alltså, allt känns typ bra just nu. Vet inte varför, hur, eller om det kommer vara länge, men everything feels awesome. Imorgon har jag mitt första np, svenska läsförståelse. Ganska easypeasy, men ändå lite nervöst. Börjar en hel timme tidigare och s...

Av Elise Ahlgren Olsson - 25 februari 2014 23:00


S'att när klockan var typ tjugo i elva och jag egentligen borde göra klart en matteredovisning började jag städa. Det var ju duktigt, kan man tänka, men lite korkat. Nu är jag uppe i varv, orkar fortfarande inte göra matteredovisningen klart och bord...

Av Elise Ahlgren Olsson - 23 februari 2014 22:12


Söndagkväll. Ingen ångest. Ingen åh-det-är-måndag-imorgon-dvs-skola-jag-villdö-ångest. Det är så himla skönt. Ska ha någon form av temavecka denna veckan (dock bara på svenska, so, no och engelsklektioner) där vi ska skriva ett arbete som ska förbätt...

Av Elise Ahlgren Olsson - 23 februari 2014 11:22

Hur kan man vakna på en söndag och vara genuint glad? Det var, är, jag i alla fall. Skönt! Vaknade för kanske 20 minuter sen, kollade runt lite på weheartit och hittade några fina pics, lite inspo sådär en söndag.        Idag ska jag ju till min pa...

Presentation


Cool brud på 16 vintrar. Thats all I have to say.

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogkeen

Blogkeen

eliseahlgrenolsson

Bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards